BMW318TDS96 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Er det noe selvoppretting på bilen når jeg kjører svinger til venstre så retter den seg opp men til høyre så blir den i samme stilling jeg må rette opp selv,noen som vet hva det kommer av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Kan være noen slitne foringer. Når du kjører på en rett strekke eller gir på, drar den til noen an sidene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 Egentlig ikke så mye mere hvis jeg ligger i 80 og vrir rattet ett par cm til høyre så blir det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hmm. Det hørtes litt rart ut. Men ville uansett sjekket foringene i forstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318TDS96 Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Kjenner ikke spesielt noe slark i de forinene forran har brukt et brekkjern og sett på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå