Danniboy Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 327 hartge kan man se forskjellen på 325 og 327? på eu kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Ser motoren sånn ut er det nok endel kontrollører som vil reagere på det. Har den ikke det er det nok ingen fare. EU-kontroller skal jo helst ikke ta mer enn 15-20 min så begrensa hvor dypt man går inn i materien på sånne ting... Ingenting som heter 327, men H27 finns jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 okay for denne er en 2,7 blokk og 2,5 topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Ser med andre ord standard ut? ETA-blokk? Det vil normalt gå helt fint så lenge bilen kom org med sekser, men er alltid en sjanse for at noen bestemmer seg for å gå grundigere til verks og sjekker motornr osv. Ta kontrollen på et sted der de ikke er så nøye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Ser med andre ord standard ut? ETA-blokk? Det vil normalt gå helt fint så lenge bilen kom org med sekser, men er alltid en sjanse for at noen bestemmer seg for å gå grundigere til verks og sjekker motornr osv. Ta kontrollen på et sted der de ikke er så nøye... Det er vel noe som egentlig anbefales uansett, så fremt du har peiling nok på bil selv til at du selv legger merke til de tingene de overser. Jeg fikk godkjent en bil med rusthull i kanalen, løst baksete, og manglende belter bak.. Den ble også godkjent med rufsete tomgang, så den eksosmålingen kan umulig ha vært i henhold til reglene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 18, 2010 Share Skrevet Mars 18, 2010 Hadde bare skrudd på et originalt toppdeksel hadde jeg vært deg. Det er jo fort gjort =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danniboy Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2010 ja den er total ombygd til hartge da... bortsett fra den toppen da... så jeg var egentlig litt i tvil om det gikk å godkjenne den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niklas Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Yngvejos har vel godkjent sin e30 til H27. Høyr med han om han kan hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå