Gå til innhold

e30 327 hartge


Danniboy
 Share

Anbefalte innlegg

Ser motoren sånn ut er det nok endel kontrollører som vil reagere på det. Har den ikke det er det nok ingen fare. EU-kontroller skal jo helst ikke ta mer enn 15-20 min så begrensa hvor dypt man går inn i materien på sånne ting... Ingenting som heter 327, men H27 finns jo :wink:

8rewzw9hdr9a9fown3af.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med andre ord standard ut? ETA-blokk?

Det vil normalt gå helt fint så lenge bilen kom org med sekser, men er alltid en sjanse for at noen bestemmer seg for å gå grundigere til verks og sjekker motornr osv. Ta kontrollen på et sted der de ikke er så nøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser med andre ord standard ut? ETA-blokk?

Det vil normalt gå helt fint så lenge bilen kom org med sekser, men er alltid en sjanse for at noen bestemmer seg for å gå grundigere til verks og sjekker motornr osv. Ta kontrollen på et sted der de ikke er så nøye...

Det er vel noe som egentlig anbefales uansett, så fremt du har peiling nok på bil selv til at du selv legger merke til de tingene de overser. Jeg fikk godkjent en bil med rusthull i kanalen, løst baksete, og manglende belter bak.. Den ble også godkjent med rufsete tomgang, så den eksosmålingen kan umulig ha vært i henhold til reglene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...