Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallå Espen!

Blir ett fett bygge detta!

Har fler delar kvar verkar det som. 618 tryckplatta, 4-puckad sinter, plenum, grenrör+turbo och downpipe. Här är en bild på mitt förra motorutrymme.

downpipe.jpg

Hoppas att det är ok att lägga ut bilden i tråden?

Mvh Michael

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hei sann!

Takk takk. Blir vel ikke like fett som din gamle men skal nok bli helt greit.

Tror du grenrør, turbo og dawnpipe passer i min som har innerskjermer og ikke er kappet av hele fronten ;-) ?

Fy faen hvor grom den alpina`n din er!

Skrevet

Passar rakt ner i din bil :wink: . Det är byggt väldigt tight och smiter ner fint på undersidan.

Din bil blir säkert lika grym som min förra. Ska se om den nya ägaren vill dyka upp här =)

Mvh Michael

• 1 month later...
Skrevet

Da var det vel på høy tid med en liten oppdatering her, har desverre ikke hvert så flink til å oppdatere.

Noe har jo blitt gjort.

Større bremser monter fra IE (alt nytt!), alle bremseslanger framme byttet, begge hjullagere, sveiset inn skvalpeplate i bunnpanne, nye motorfester samt dratt inn tårna framme for mer camber framme.

Sistnevnte hjalp helt sinnsykt! Ikke understyrt som den til tider var før, heller litt motsatt :D

Etter mye fram og tilbake med motor i vinter/våres kom jeg på at jeg kanskje skulle få EU godkjent bilen før det turbo ble montert

Som sakt så gjort, bilen er nå EU ok med gamle motor og sykt stygge originale 13" felger.

Bilder kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...