Gå til innhold

Billigste og beste sommerdekk? Kjør diskusjon =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, må bestille 2 nye sommerdekk, og tiden for det begynner å bli inne nå straks :D

Hvor kjøpere dere sommerdekk og hva bra? Samt pris enda..

Dim som jeg er ute etter er: 225/40-18 8)

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har sett på disse: Pirelli P Zero Nero 225/40ZR18 88W Pris: 1 398,00kr per dekk

Pirelli P Zero hadde jeg på Lotusen min. Sitter som klister på tørr veg. Ikke å annbefale på våt veg. Og heller ikke om du ønsker å sifte ut dekkene etter en sessong med normal kjøring.

Skrevet
Kom akkurat på. Sjekk http://www.dekkonline.com

Har bestilt dekk derfra 3 ganger før. Super pris og seriøs forhandler. Prisene der er inkl. mva og du får de levert på døra.

Kjempe, skal ta en titt :wink:

Var sykt mye å velge mellom der, hvilken merke bruker du eller bestilte du sist?

Noen anbefalinger :?:

Skrevet

Jeg bestilte noen Nangkang dekker til en Mazda MX5 jeg hadde. Helt ok til vanlig bruk. Var noen av de billigere modellene, men absolutt helt ok.

Skrevet
Toyo og Yokohama er jo kjente merker og det er vell ikke uten grunn :)

Ja du sier noe der :wink:

Betaler gjerne litt mer for kvalitet 8)

Skrevet

Som sakt har jeg ingenting vondt å si om denne forhandleren. Om du kjøper dekk derfra får du også gode rabatter på omlegg på dekksenter som de sammarbeider med. Bare lett litt rundt på sia dems.

Håper det blir noen bra sommerlisser på deg

Skrevet

Goodyear å michelin er mine favoritter. Ikke billige, men du får det du betaler for, dekka ska jo vare noen sesonger og. Finnes helt klart merker som er billige å bra, stikk innom TEVO dekk om du har en kjede i nærheten.? De var billigst i tr.heim hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...