vegard89 Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei! kjøpte en bil for en stund siden og gamle eier påsto at det var 320i "vanos" ossen kan jeg se om det er vanos eller ikke? er det vansklig og se?... er 94mod. m50b20 Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Jeg kan hvertfall bekrefte at du har enkel vanos. Du ser det på front av toppdekselet. Vanos: Non-vanos: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 ja er det standard på 94 mod da? siden du vet at jeg har vanos? enkel vanos er ikke det samme som vanlig vanos eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Det er vell ikke noe som heter vanelig vanos. Var er et vanelig tau??. Det er enkel og dobbel vanos.. dobbel kom vell kun på m52/54 er ikke helt sikker... Edit: fra 93 (92 september/oktober ei gang) kom alle m50 med enkel vanos.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Kan du si hva den vanosen gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 okei Takk for svar. da skjønner jeg. så enkel vanos kom som standard på den årsmodellen?.. Så dobbel vanos fås ikke på m50? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 stemmer, vanosen styrer hvor lenge ventilene skal være åpne og igjen på innsugskammen... da får du bedre bunndrag og ja, mindre utslipp osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå