Kenni Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Noen som vet hvor mye man kan ha på taket på en e39 touring? Har thule takboks og og feste til takrails, og dette veier jo 26kg tilsammen. Skal kjøre til Spania og trenger MYE plass Takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenni Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Har sett på takbøylene som sier 50kg pr stk. På Thule sine sider så sier de maks last på den typen som jeg skal ha er 75kg og at vekten er 24kg på takboksen. Vil da anta at jeg kan ha 100kg på toppen. Og jeg vil nå tro at BMW lager noe solide greier slik at de ligger i toppsjikktet på laste evne på taket også. Vil uansett ikke laste så mye oppi der, men lette ting tar også plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Det er sjelden lov med mere en 100 kg taklast på nesten alle personbil modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå