BMW ///BJ Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 som topic sier så fusker bilen på turtall, bilen har stått i over ett år og jeg har skiftet topp og pakning.. har skiftet plugger og reg reim og kontrollert at den står på merkene. Den starter med en gang og går som den skal på tomgang, og med en gang man ruser den så fusker/hakker den. noen som har noen formening om hva det kan være?? har fått utelukket at det er lmm hvertfall, har en mistanke at det kanskje er en dyse som ikke henger helt med eller det kanskje er brudd på en tennkabel, dårlig rotor/fordeler lokk.. noen som har vært borti noe lignende? takker for svar og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36touring Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 mål bensintrykket du, var borti lignende symptom på en e30 å der leverte ikke pumpa nok... evt så kan du prøve og klemme over returslangen også prøv å ruse den opp, får da inn skikkelig med bensintrykk. hvis du får opp turtall da så er det nok pumpa som er ferdig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 er jo vært et forsøk det da, syns bare det er så rart det skal skje når bilen ikke har blitt brukt, for den gikk jo greit før jeg knakk vippearmen og skjærte toppen hehe.. hva skal bensin trykket normalt ligge på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2010 Bump noen som vet hva bensintrykket på m20b20 skal ligge på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 han suger ikke falsk luft da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 nope, har gått over innsug og alle vacuum slanger med start gass + at jeg har byttet noen slanger, men nå så "sperrer" motoren på 3000 rpm og slipper jeg opp gassen halvt sek og gir gass igjen så går den helt bra til rødlinja... wtf... skal prøve å bytte bensinfilter i morgen og prøve å få målt trykket, men noen som vet sånn ca hva bensintrykket skal ligge på? Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå