wracul Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 hvor stor plass er det til turbo i en e24 (e12 Versjon) med m30 og 745i manifold? er det mye plass til større turbo enn den som ble levert originalt? I såfall hva er det plass til? Sikler på noen store turboer, men er redd de er FOR store. håper noen kan svare. Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Mars 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2010 Ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 I min 6 serie med m106 motor er det veldig trangt mot høyre innerskjerm. Måtte faktisk kutte litt i innerskjermen for å få plass til turboen. Jeg har en e28 basert bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Noen som vet om det er mere plass i en e12 basert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Sikkert omtrent d samme.. kjøp greenrør som går opp så du fe turboen opp isteden d ha i gjort mæ e28n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå