general_tom Skrevet Mars 19, 2010 Share Skrevet Mars 19, 2010 Hei. Har ett kompressor kit fra Ess (ESS E46 323 TS2 8PSI Supercharger System ) som jeg vurderer og selge. Kompressoren satt på en 2000 mod 323ci. Jeg har fått helt ny kompressor nå etter at jeg demonterte det så kompressoren er ny. Jeg fikk ny fordi det var en liten feil på den gamle. Både innsug og kompressor er sorte, fikk Ess til og pulverlakkerer og slipe vekk Ess merke på innsuget før jeg fikk det, så det ser nokså orginalt ut i motorrommet etter det er montert:) Bilen blir mye sprekere og like behagelig og kjøre, bilen er like gjevn og fin i draget bare MYE sterkere;) Dette kitet er ned vannkjøling, men kjøleren og pumpa som skal sitte i fronten har desverre blitt ødelagt, men dette er noe som Ess har. Kitet passer også på andre modeller. Vurderer og selge dette grunnet jeg ikke har Bmw som dette passer på lenger:( Kom med seriøse bud, da dette kitet er så godt som nytt. Ny pris 50.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 bump slå ann og kjøp kompressor mot sommeren nå folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Dette er en skrukompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 Jepp det er en Lysholm skru kompressor Hvis det er den 323 din du tenker på og montere den på så har jeg også en motorstyring som satt på min som er programert av Ess til dette kitet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2010 kan prøve og ordne det i morgen. men hvis dere går inn på esstuning.com så er den jo lik som der:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2010 Share Skrevet Mars 20, 2010 ca pris du ønsker deg da? Hva er det du ikke har til kittet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg mangler kjøleren og pumpa og reima. men dette er da noe Ess har, så ikke noe problem å få tak i:) Jeg mener så lenge kompressoren er helt ny at kitet er vært 35 000kr, er jo innsug og kompressor som er den størte verdien i kitet. Er også med monteringsveiledning på en cd, med bilder og forklaring steg for steg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larser`n Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 interessant det her altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 bare og kjøpe da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Da fikk jeg tatt noen bilder i hu og hast. ser at de ikke ble helt topp og at det var noen møkk flekker. Men ser hvordan den ser ut iallefall:) Håper det var dette dere ville se:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Vet du hva delene som mangler koster? Dette hadde vært litt stilig på touringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
general_tom Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Vet ikke pris men det vil jeg ikke tro er fryktelig mye, men du må nok kanskje ha noen andre deler som remhjul og dyser og kanskje noen brakketter? Men hvis du ringer til dem og sier du har en en kompressor kitt med kjøling til en 323 og skal montere den over på en 330, og lurer på hvilke deler du trenger for og gjøre det og hvor mye det koster. Så er de fryktelig ålreite og snakke med og gir deg en pris, så da finner du ut hvor mye det kommer ut på Men er jo helt ny denne kompressoren og, og vil garantere at det blir billigere enn og kjøpe nytt kitt derfra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Takk for svar, skal ta en tlf og høre med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå