Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, har en 1998 mod BMW E46 som jeg klarte å innelåse bilnøkklene inni bagasjerommet på en stressa dag..

har hatt litt problemer med at bakluka av og til lukker seg opp når den vil i ny og ne, noen som forstår seg på dette?

jeg låste bakluka med nøkkelen for å unngå at bakluka skulle åpne seg så jeg åpner bare bakluka med sentrallåsen.

en stressa dag greide jeg å lukke bakluka MENST nøkklene var der.. #-o

ikke greier jeg å nå den via baksetene og ikke fungerer det å åpne den med åpneknappen på selve luka siden den er låst med nøkkel også..

har noen ett forslag til hva jeg kan gjøre for å få åpnet bakluka?

Skrevet

har du ingen reserve nøkkel eller valet nøkkel?

hmmm.. i såfall så kan det bli vanskelig... BMW kan fikse ny nøkkel til deg på en uke.. ellers kan du prøve ringe NAF eller Viking.. men mulig de må buste låsten for å få deg inn....

Skrevet

har valet nøkkel (grå), men den fynka bare ikke på bakluka..

er det ingen måte å åpne bakluka på inni bilen, noe ledninger som man kan fikle med å gi den sentrallåsen ett signal..hehe

har ikke så mye greie på dette, men er så surt når jeg er så nærme nøkkelen men like vel så langt vekk..

har 12" bass/m basskasse inni der og så er ikke mye plass baki der for å lete etter en nøkkel gjennom hullet bakom baksetene..

Skrevet

En her i Hønefoss som gjorde akkurat det samme for en stund tilbake ;)

Unødvendig å ringe naf/viking da de ikke får gjort mye. Du må nok stikke innom bmw og bestille en plast nøkkel som går mot baggasje lokket. Tar vel 3-4 dager regner jeg med.

Skrevet

Etter litt fisking med noe pinner og tau og manøvrere med ett speil så fikk jeg tak i nøkkelen som hva godt gjemt baki der!

Takk for svar, men slapp heldigvis å gå innåm Bavaria ^^, skal aldri skje igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...