Darion Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Hei! Har tenkt å kjøpe ny styling te bilen som skal på når alt som heter snø er borte. probleme er vel at jeg ikke har mye greie på styling, men jeg prøver å lære Forslag til hva styling jeg skal gå for? Tips om hva jeg skal bruke som feste til sideskjørtene? Fyrer løs ett bilde om hvordan vogna ser ut
Tiller Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 Kan du laste opp noen flere bilder av bilen din? Gjerne interiøret også
canbmw Skrevet Mars 20, 2010 Skrevet Mars 20, 2010 det er ikke photoshop bilde ikkesant?? jævlig nice bil hvertfall. men bytte frontfanger trengern, syns ikke den kledde tralla di så bra;)
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Kjøp deg "M" styling. Alt annet ser billig ut mener jeg da. Men, smaken er som baken.
Lars89 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Sinnsykt lav den var! Er det der kjørbart? Bilder bak? Ville fjerna frontrutestreamer, øyelokk og addon-leppa foran. Får den til å se litt "billig" ut. Her har du en perfekt E46 Sedan. Komplett ombygd til M3. Den har også CSL bakluke. Liker denne fronten også. Kalles CSL V1. M-tech2 (org BMW) blir aldri feil. Her med Arqray-leppe Og med clubsport-splittere
bmwmann24 Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Var ikke dumme de der Lars hadde å komme med. Kanskje ikke bare "m" som er aktuellt nei.
Darion Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Svarer på alt: Skal ta flære bilder når jeg har fått på ny styling for jeg har tatt av all styling som var på etter en hard tid på vinterføret.. er foresten ikke photoshop bilder, bare skiltet! Bilen er kjørbar ja Men er heva i original høyde nå for er ikke så kult å måke snø med bilen. Har fjerna frontrutestreameren, klistremerke bak på ruta fra GSbildeler og "DARK"/"M" merket på ræva er også fjerna for dei som lurte på det. Interiøret er vanligt gråt tøy, men får se hva tiden bringer etter hvert. Likte Arqray-leppa, skal vurdere å se litt hva jeg finner Men ingen svarte på hvilke fester jeg skal bruke for sideskjørtene??, var berre festa med fugelim så det ene holdt på å tryne av i vinter.. Baken:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå