Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ser om det er noen interesse for pcen min. Da jeg aldri gamer lengre og den bare tar plass.

4000kr for pcen. Førstemann! (kjøper betaler også frakt.)

Skjermkortet ble kjøpt nytt i februar og ble brukt fram til juni i år. ikke brukt siden.

Pcen drar for eksempel Colin McRae DIRT2 med all settings på max stabilt rundt 80FPS. CoD:MW2, null problem med alt på fullt. (samme gjelder cod4:MW, battelfield 2142, battlefield 2)

Kabinett: Thermaltake Xaser Tsunami

Strømforsyning: Northq Black Magic Flex 850W,Modular,80+

Lydkort: Creative SB Audigy SE

Skjermkort: XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5

Prossesor: AMD Phenom II X4 940 Black Edition

Minne: Corsair Dominator TWIN2X PC8500 4GB DDR2

Hovedkort: Asus M3N WS, Socket-AM2+

Harddisk: Samsung SpinPoint P120S 250GB

En Dvd-rom

vdfgdmoml3q9jt6mwqvw_thumb.jpg

ba1d7wcet5sng5l2i1mn_thumb.jpg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Litt synd du kjører AMD prosessor, er Intel som leder kampen der nå for tida ;) men en real pris og en grei maksin. hadde virkelig vurdert denne om jeg ikke hadde kjøpt pc for 1 måneds tid tilbake (:

Skrevet

Ja, er eneste jeg angrer på selv var at jeg kjøpte AMD. Men har alltid brukt AMD og det har fungert mer enn bra nok, så har holdt meg til det ;)

Skrevet

Har nettopp kjøpt meg ny intel gamer pc selv :) Men det ser ut som ett bra oppsett, har samme skjermkort. Drar alt av spill på max :)

Mangler 2gb ram for og gjøre den helt komplett gamer, men det er ett bra kjøp folkens(forøvrig veldig billig med ram for tida) :) Løp og kjøp!

Skrevet

Ja, faen heller. Nå er det to andre brukere som har sagt det er et godt kjøp og alikevel står den her å sturer... Buhuu.

Skrevet

Bare pcen du er ute etter eller? Budet er notert, men litt lite synes jeg. Da skjermkortet ble montert 2.februar i år og kostet 3200kr. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...