carlmartin Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 lurer på hvordan jeg fjerner varmeapparatregistret lettest. hvor mye er det jeg må demontere? er det enklest å demontere slangene inn på varmeapparatregistret eller er det enklest og ta det fra andre siden mvh carl martin
Bmw Mathias Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Skal du ta ut radiatoren eller heile den svære svarte boksen ?
The_transporter Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 lurer også på dette, min svetter litt og gir meg myye dugg på vindu. må vaske minst en gang i uka, og teppet er litt klamt av kjølevæske
S.Hafsmo Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 er ikke dette et helvetes arbeid med demontering av dashbord etc?
takaasen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Skal til å gjøre samme jobb selv på en 518i 95mod. tror du skal klare å ta ut registeret uten å demontere dashbord. gjorde det samme med en e30 m3. måtte bare skru løst ratstammen for å trekke det ut til siden med hele registeret. håper at det kan gjøres på samme måte på e34? Slangende må du koble i fra rett på utsiden i motor rommet. rett ved sirkulasjons pumpen til kupen etc.
André78 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Jeg fikk denne jobben gjort hos BMW på min E34 til kr 6500,- Da kostet registeret 1350,- resten arbeid. Er vel litt jobb ja
carlmartin Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 har fått det ut nå, men ble en del arbeid gitt. måtte av med den nedre delen av dashbordet for og få av lokket på siden av kassa. måtte også løsne ledningene på utsiden av torpedoveggen. var noen timers arbeid ja. fant ut at det var en liten lekkasje på det. men registre jeg hadde fått tak i var jo selvfølgelig annerledes så da må jeg prøve og få tak i et annet. var jo selvfølgelig annen type etter den 8/1991 og min er laget 1/1991
Flatshift Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 nettopp byttet varmeapparat register på min e34. må ta bort midtkonsollen og deksler/dashbord på førersiden. registeret sitter til høyre for pedalene. måtte også bytte røra som går gjennom torpedovegg da det var ny type på nytt register.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå