Rannem Skrevet Mars 21, 2010 Skrevet Mars 21, 2010 Da har jeg kjøpt meg justerbart senkesett fra SuperSport. Tok også med nye topplagere fra K-Sport med justerbar camber. Spørsmålet er egentlig hvordan dette skal monteres sammen? Trenger jeg noe gummi foring mellom topplageret og fjærskåla (hvis det er riktig?)? Har montert det sånn jeg tror det skal være, men usikker på at dette er riktig? Topplageret: Montert: Trenger litt hjelp her..
hagenisse Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Kan topplageret nå bevege seg fritt eller står det fast?
quattrofrank Skrevet Mars 22, 2010 Skrevet Mars 22, 2010 Skal være riktig det der, det vanlige gummi lagret har blitt erstattet med et stål lager
Rannem Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Skrevet Mars 22, 2010 Fåreløpig kan topplageret bege seg, men jeg må borre til noen små sylindre som er på innsiden. Som er tatt ut. Trodde liksom det skulle være litt mer massivt opp mot topplageret slik som det er på vanlige dempere med fjær. Akkurat som om messingbiten som sitter mot topplageret ikke skal være der? Gleder meg ivertfall til dette skal på!
hagenisse Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Nei, det er jo ingen foring i slike plater. Derfor de egentlig ikke er noe særlig på en ren gatebil.
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Ok! ja, regner med at det blir hardt og stivt å kjøre med. Bilen skal fortsatt brukes til vanlig kjøring i tillegg til BMWCCN dagene på våler/rudskogen
hagenisse Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Går nok helt fint, men det er noe mindre behagelig enn orginalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå