Kobar Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 denne posten kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Er prisen for høy? bilen er verdt en titt! er i meget bra stand, veldig bra for rust, og i svært god teknisk stand. Fin kilometerstand også, og motoren sviver utrolig pent og går akkurat som en IS skal! Det eneste som er å utsette på er: -En lakkripe over venstre hjulbue bak (ikke dyp) -liten bulk i høyre hjulbue bak -litt klirrelyd fra eksosanlegg -stolene i interiøret er ikke strøkne Ellers er det bare positivt å fortelle om denne bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Prisen er kansje litt høy ja. men jeg er intresert i denne bilen.. Sunn at dt er 2måner til jeg får lån, hvis ikke hadde jeg kommt og kikket på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 bare å komme å se på bilen, prisen er alltids til å diskuteres litt på! Dette er definitivt en av de "bedre" e36 318is`r, ser jo på autodb og finn at dem koster alt fra 20.000kr til 60-70.000kr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 er det ikke veldig fargeforskjell fra dører å frem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 å kossen er Rammen etter krasjet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 synes ikke noe fargeforskjell, og rammen er ikke berørt, var bare panser grill og frontstykket og litt på ene skjermen som ble bulk i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 ok,ser bare ut som det på bildene serru. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2010 Fargen generellt på denne bilen er forskjellig alt fra hvilken vinkel du ser på den, men om du ser den i lyse dagen så traff fargen utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 har du solgt den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 har du solgt den? nei, den er ikke solgt enda. kommer med ny og bedre salgsannonse etter den er eu-godkjent jeg er ikke interresert i å selge den uten eu-godkjenning, og den skal på kontroll imorgen! så ny annonse kommer muligens til helga om den ikke blir solgt til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå