Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og en som ikke er originalt mtech2 fra fakbrikk er ikke alltid like lett å få solgt videre. Ihvertfall ikke til en som er på utkikk etter mtech2 som skal samles på.

Skrevet

Jeg forutsetter da at du kjøpte alt nytt. Da jeg kjøpte mtech1 fulgte de fleste klipsene med. Jeg syns og du overdramatiserer kostnadene på felg og senk dramatisk, det trenger absolutt ikke å bli så dyrt hvis man ikke er så kresen på kvalitet/innstillingsmuligheter. Et 60/40 senkesett og noen borbet a 16" 9,5felger eller noen felger som ikke er så ettertraktet er også mulig å få tak i.

Det er også mulig å gjøre "billig"varianten når en skal ha shadowline, og lakkere listene selv. Det må gjøres litt flikking innimellom.. Men likevel. Jeg tror det er fullt mulig å komme i mål på en utvendig oppgradering på 20-25k om en ikke er så kresen på deler. Det inkluderer i tilfelle: mtech2 plast, sjablonger, klips etc, lakk, billig senkesett og billige felger.. Ofte er bilene allerede senket, og noen brukbare felger følger med.

At en "ombygd" mtech2 bil er vanskeligere å selge enn en fabrikklevert, vil selvfølgelig være vanskelig dersom man skal ha samme pris. Men siden den ombygde er vesentlig billigere i innkjøp, vil dette selvfølgelig gjenspeile seg i salgspris. Det begynner uansett å bli langt i mellom pene eksemplarer av e30 325. Mtech2 eller ikke..

Som yngvejos poengterer over her, så vil det nok være billigere dersom du finner en bil som har det meste inkludert.. Men da bør du tråle finn og autodb hver time da strøkne eksemplar av e30 er svært etterspurt dersom prisen er rett.

Skrevet

Takk for utdypende svar!

Jeg skal tråle autodb og finn fremover nå og håpe at jeg finner et pent eksemplar.

Også får jeg bare montere mtech2 når jeg får pengene :)

• 2 weeks later...
Skrevet
Det der var jo annonsen sin da..

Lite forklarende bilder,og pussig salgssituasjon.

Momset inn,bildene er tatt på kaia,men svært få og veldig lite info..

Hehe,refererer til den tråden vi har her om annonser som vekker mistanke. :P

Om du lurer på noe så er det bare og ta kontakt FØR du utaler deg om noe du burde holde for deg selv. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...