morteym Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Pris: 199.000 kr Km-stand: 153.000 km Årsmodell: 2000 Motor: M52TU 170 HK 2.5L Bensin Gir: Manuell Farge: Cosmos sort met. * Årsavgift betalt Interiør: Sort skinn Sportsseter el. m/minne Alu-lister Alu-girkule Antrasitt taktrekk (gråsort) Takluke Tonede ruter Klimaautomat 6 Airbags foran Eksteriør: M3 frontfanger Eisenmann sport eksos 2x76mm H&R 40/20mm senket 18x8.5 + 18x9.5 BBS LM (Orginale) Toyo Proxes T1-R¨ 16" BMW krysseker vinterfelger Nye bremser og sommerdekk Ny olje + oljefilter Kupeanlegget renset Skinnet behandlet Fullt servicehefte (BMW Bavaria) Lakkforseglet (varer 1 år) En tidligere eier (til 63.000 km, ca 7 år siden) Ingen tidligere skader Røykfri * Høyre framfelg noe stygg mellom eikene, ny eier må vurdere omlakkering evt om han vil at alle felgene skal omlakkeres samtidig. * Panseret er ikke helt 100% strøkent i lakkent. På unnersiden foran er det så vidt litt begynnelse på rust (tar årevis før dette blir noe å tenke på tror jeg). * De "støtdemperene" på bakluka har også begynnelse på rust * Frist for EU-kontroll utgått; ikke vært på test enda, men klar til kontroll Selges til fordel for motorsykkel + har M3 E46. Kan ta Kawasaki Z750 2007+ i innbytte. Salgsbilder: Tegn til litt begynnelse på rust, men disse er "plug & play" deler: EDIT: BILEN ER SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kviltn Skrevet Mars 21, 2010 Share Skrevet Mars 21, 2010 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2010 viewtopic.php?f=6&t=85158&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaS Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 utrolig pen bil du har der, skal ha meg e46 coupe i år , men har en bil stående som skal selges først så får håpe den ennå er til salgs da:) for min skyld kanskje ikke din da men. Merker det er utrolig mange couper som er til salg med automat, noe som er synd, syns man burde ha manuell. sorry for OT. Lykke til meg salg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Har oppdatert første posten som dere ser - Merkelig at det er så mange biler med automat siden dette er en bil som det er litt feil å ha automat i. Dette er en sportslig coupe som skal ha manuell gir etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loffen Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Har ikke denne bilen multifunksjonsratt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå