Divinegod Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Skrevet Mai 6, 2010 Og hvor får man kjøpt shadowline lister til e39? ligger ikke noe på finn eller her på forumet som jeg har sett. Har litt skade på listene bak så hadde vært greit å bytta alle rundt bilen, vil ha chrome rundt vinduene.
Flextron Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Var det vanskelig å bytte baklyktene? Fine lykter det du har satt på! Jeg har hvite blinkere, men ellers er alt rødt. Kunne tenke meg å bytte til slike du har satt på. Hva kostet de? Har et sett med helt like baklykter som du kan få for 1200.
Divinegod Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Skrevet Mai 10, 2010 Frontfanger kom i dag, skal lakkeres neste uke.
Divinegod Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Fangern er lakkert men kan jo si det sånn at bilen har falma en del på 10 år.
Divinegod Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Så da kommer ukas spørsmål, hvordan få den gamle lakken til å se ut som ny?
bmwkizn Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Pen bil. lever bilen til et bilpleie firma som tar lakkjobben for deg. Kost på deg en 2-3000.- der så er lakken MYE bedre. Ble bra med nye lykter, og ny fanger også, men jeg har villa montert skiltet der det skal stå på fangern. Ser litt jalla ut der det står nå, men det er min smak da
bimmer-fan Skrevet Mai 12, 2010 Skrevet Mai 12, 2010 Flott bil du har! blir bare bedre og bedre. Snadder! Men rubbe og bolering må til, det kan gjøres for hånd, men er slitsomt, skikkelig utstyr som med maskin er IKKE og anbefale for uerfarne. da du sliper fort igjennom lakken og skader for mer enn det koster for proffe og ta det. Har en del erfaring med dette da jeg er utannet billakerer, og det verste jeg har sett er en person som klarte og rubbe seg ned til stålet... uansett, lykke til videre med flott bil
Divinegod Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Skrevet Mai 12, 2010 Skiltet skal opp bare jeg får nye skiltholderen, trur også det blir hellakkering før bilen skal på lakkforsegling 11juni. Er en del småriper rundt på bilen og en liten bulk på høyre forskjerm, og noe småtteri på døra bak venstre side som må fikses, så for å få den 100% må det nok en hellakkering til trur jeg.
Divinegod Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Skiboksen er nok ikke til slags nei, blir brukt mye om vintern.
Divinegod Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Skrevet Mai 13, 2010 Fikk svarte skiltholderen i dag så satser på at jeg får tid til å sette den på i løpet av helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå