Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, da har motoren på min 318 tatt sine dager, er det mye som må til for å få den gokjent med ein Is motor? regner med jeg må bytte bremser bake men noe mer? finner ingen som har gjort ombygging fra 318 til is?

Skrevet

peis motoren nedi å sats på at de ikke merker noe på godkjenning:D Vet at mange gjør dette med F.eks 320/323 å 325 motorer. Kanskje ikke sinnsykt bra tips, men..

Skrevet

heh jo har tenkt på det, har bare problemet at jeg mekker med stefaren min å han er så optatt at alt skal vere godkjent.. har lyst å slenge i en 325 motor jeg bytte litt bremser osv.. men får jo det aldri godkjent, tenkte da at fra en 318 til en Is er det vel ikke SÅ mye som må til? er jo bare fra 8 til 16 ventiler?

Skrevet

Er bremseskiver bak. Du må vel ha en annen bremsekraftforsterker og? Tror du ska greie å få bilen godkjennt uten. Men, om ikke så får du bare gje faen å kjør til det sier pang :D haha.

Skrevet

Problemet ditt er ikke hvilke deler som skal byttes for å lage en original 318is, problemet er å få bmw til å gå god for ombygginga di.

For øvrig overhodet ingen som vil legge merke til at motoren er uorginal. EU vil aldri bli ett problem, og teknisk kontroll trenger du ikke tenke på. En eventuell mistenksom onkel vil se på vognkort, kanskje klare å konkludere med at 318=4syl, åpne panseret og være fornøyd med de 4 sylinderne som er der oppi.

http://www.btcf.fi/gallery/data/500/m42.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_G4cjSII_T3k/S ... b18_02.bmp

se ovenfor linker - de er faktisk ikke så ulike heller.

Skrevet

hmmm, ja kansje jeg bare skal sette i en Is motor da :P er jo ikke mange hestekreftene i forsjell på bilene, men synest at 115 e litt lite :) takk for hjelp;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...