oddis Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Skrevet Juli 17, 2010 http://www.stortinget.no/no/Saker-og-pu ... 100610/11/ YEAH Nå er det bare regjeringen som gjenstår.. Går dette helt gjennom begynner jeg med mitt tiltenkte rørammebygg
winchester Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Meldte meg inn i gruppen, signerte underskriftskampanjen og la ut link på facebook!
Galro Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Dette er et virkelig flott initiativ og noe jeg har ventet på lenge.
Kristov Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 http://www.stortinget.no/no/Saker-og-publikasjoner/Publikasjoner/Referater/Stortinget/2009-2010/100610/11/YEAH Nå er det bare regjeringen som gjenstår.. Går dette helt gjennom begynner jeg med mitt tiltenkte rørammebygg Hehe, husk bare at effekten som godkjennes er avhengig av vekten på kjøretøyet.
oddis Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Skrevet Juli 17, 2010 åh, får håpe det går i mellom!!!!!! Jeg vil heller at det skal IGJENNOM Kristov: Ja, det er litt problemer på det punktet, det blir spenende å se hvilken revideringer de får til. Det var i første omgang snakk om å kopiere modellen dems, ikke nødvendigvis hver eneste paragraf. Men å få godkjent hjemmebygde biler som ikke er et bilmerke er et kjempe-framskritt!
Just-turbodiesel Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 selvfølgelig, hehe.. blir spennende å se resultatet, men vil tru det blir en haug med revideringer ja.
ehrnst Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Jeg har ikke orket å lese absolutt alt, men forslaget har vel noe med svenske modellen og gjøre? Altså at kjøretøyet må ombygges så mye at det nesten ikke har den opprinnelige konstruksjonen lenger? så en e30 med s38 blir forstatt like vanskelig å godkjenne om dette går igjennom. På en annen side er hvertfall dette et stort skritt i riktig retning
rolfi Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Jeg har ikke orket å lese absolutt alt, men forslaget har vel noe med svenske modellen og gjøre? Altså at kjøretøyet må ombygges så mye at det nesten ikke har den opprinnelige konstruksjonen lenger? så en e30 med s38 blir forstatt like vanskelig å godkjenne om dette går igjennom.På en annen side er hvertfall dette et stort skritt i riktig retning http://sv.wikipedia.org/wiki/Amat%C3%B6rbyggt_fordon
danielo Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 vil dette si at det kan være mulig og få godkjent e30 med turbo f.eks ?
bcRichard Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Det er nå registrert 5400 underskrifter på denne kampanjen. Jeg var nummer 5400 Utrolig bra jobba!
Rabies Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Hmmm, er det noen plass man kan skrive under? Som IKKE er facebook... (facebookprofilen min har jeg kvittet meg med, og har ikke tenkt til å lage en ny )
bbmw Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Dette er store steg i rett retning. Eg satt å godtet meg med videokonferansen fra stortinget nå Visst dette går gjennom i 2011 går hele feriepengebudsjettet mitt i S62 Håper dette går bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå