Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
åh, får håpe det går i mellom!!!!!!

Jeg vil heller at det skal IGJENNOM :o

:lol:

Kristov: Ja, det er litt problemer på det punktet, det blir spenende å se hvilken revideringer de får til. Det var i første omgang snakk om å kopiere modellen dems, ikke nødvendigvis hver eneste paragraf. Men å få godkjent hjemmebygde biler som ikke er et bilmerke er et kjempe-framskritt!

Skrevet

Jeg har ikke orket å lese absolutt alt, men forslaget har vel noe med svenske modellen og gjøre? Altså at kjøretøyet må ombygges så mye at det nesten ikke har den opprinnelige konstruksjonen lenger? så en e30 med s38 blir forstatt like vanskelig å godkjenne om dette går igjennom.

På en annen side er hvertfall dette et stort skritt i riktig retning

Skrevet
Jeg har ikke orket å lese absolutt alt, men forslaget har vel noe med svenske modellen og gjøre? Altså at kjøretøyet må ombygges så mye at det nesten ikke har den opprinnelige konstruksjonen lenger? så en e30 med s38 blir forstatt like vanskelig å godkjenne om dette går igjennom.

På en annen side er hvertfall dette et stort skritt i riktig retning

http://sv.wikipedia.org/wiki/Amat%C3%B6rbyggt_fordon

Skrevet

Hmmm, er det noen plass man kan skrive under? Som IKKE er facebook... (facebookprofilen min har jeg kvittet meg med, og har ikke tenkt til å lage en ny :P )

Skrevet

Dette er store steg i rett retning. Eg satt å godtet meg med videokonferansen fra stortinget nå :D

Visst dette går gjennom i 2011 går hele feriepengebudsjettet mitt i S62 :P

Håper dette går bra!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...