Gå til innhold

Yngve rydder i felger og dekk, masse nye dekk osv, mest 17"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at sentra er ca 70mm.

Men fant også ut at jeg ikke gidder å ta av dekk osv, dette er så billig at her MÅ man kjøpe de ferdig med dekk. :D

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja 250 pr stk + 100 kr om jeg skal sende 1-4 dekk. Skal ta bilder av de dekka som ikke er nye jeg.

Ok, flotte greier. Har du 4 litt slitte,eller 2?

Skrevet
De Rondel kopi felgene, er det 5x120? Isåfall er jeg veldig interrisert. Hvor mye må en ut med for dekk til slike felger?

Jeg gidder ikke å ta av noen nye dekk å sette dem på disse. Så disse er uten dekk. Ja de er 5-120.

Skrevet
Ja 250 pr stk + 100 kr om jeg skal sende 1-4 dekk. Skal ta bilder av de dekka som ikke er nye jeg.

Ok, flotte greier. Har du 4 litt slitte,eller 2?

På de sølv E34 sitter de 2 stk helt nye og 2 stk meget bra dekk på. Men ikke intr i å ta dem av og selge dem løst allike vel.

Skal trenger ikke løse felger.

Skrevet
Hva blir total pris på disse 4 stk 8X17" ET 10, grønne M5 kopi med 2 stk nye og 2 slitte 225/45-17" selges for kr 2000 + frakt?

3000,-kr ink frakt om du forhånds betaler.

Skrevet
ok,det var dumt. flere som ombestemmer seg ang dekk for tiden o_O)

Må da skjønne at man gidder å betale for å få av gummien, pakke og sende og tape penger?

Så er jeg intr i å få felger og dekk vekk skjønner du. :D

Skrevet
De Rondel kopi felgene, er det 5x120? Isåfall er jeg veldig interrisert. Hvor mye må en ut med for dekk til slike felger?

Jeg gidder ikke å ta av noen nye dekk å sette dem på disse. Så disse er uten dekk. Ja de er 5-120.

Ja jeg skjønte at det ikke var dekk på de :) Bare lurte på om du visste hvor mye dekk til disse felgene koster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...