Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

H_Vatn.... du SKAL sette av tid til å lage prosjektråd ikveld!! dermed basta!! :)

Han har da en koselig tråd han hvor alt skjer i, han og Andros. :)

viewtopic.php?f=11&t=175103

jeg har selv ikke funnet en e28 schulz som har blitt oppfiksa. denne var mer som et skogsvrak når jeg henta den for snart 3 uker siden

hehe. skal se hva jeg får til ang den tråden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns den fortjener sin egen tråd ;)

Syns også det, men får vell nøye med den stanceworks tråden i sikkerhetsskyld! 8)

jeg har selv ikke funnet en e28 schulz som har blitt oppfiksa. denne var mer som et skogsvrak når jeg henta den for snart 3 uker siden

hehe. skal se hva jeg får til ang den tråden;)

Hmm, kjedelig. Ser virkelig denne her kommer til å få et fint stuk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir FEIT men att den blir feitere enn ein E30 m3 KAN bli tviler eg på! :)

BTW, superturbodiesel blablabla. Du har ikkje vurdert å lage ei facebook gruppe for "Oss sææææringer" ? :P

Dagens! :lol::lol::lol:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen blir FEIT men att den blir feitere enn ein E30 m3 KAN bli tviler eg på! :)

BTW, superturbodiesel blablabla. Du har ikkje vurdert å lage ei facebook gruppe for "Oss sææææringer" ? :P

Dagens! :lol::lol::lol:

;)

Selfølgelig blir den fetere en enn e30 m3 kan bli, da e30en er finest når den ikke er m3 :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor gammal er du? :P

da spør jeg like godt deg.. hvor gammel er så du? siden du ikke har vokst opp å forstår att alle andre kan ha andre meninger enn deg... uansett hva du mener å påstår så syns ikke jeg en e30 m3 er noe fin... ikke rå heller.. så jeg syns e28 touring er MYE tøffere enn en sur e30 m3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor gammal er du? :P

da spør jeg like godt deg.. hvor gammel er så du? siden du ikke har vokst opp å forstår att alle andre kan ha andre meninger enn deg... uansett hva du mener å påstår så syns ikke jeg en e30 m3 er noe fin... ikke rå heller.. så jeg syns e28 touring er MYE tøffere enn en sur e30 m3...

Eg forstår godt att det er mange forskjellige meininger ute å gå, eg var ikkje spesielt seriøs når eg spurte kor gammal han var, derav smileyen...

Og korleis kan du kalle M3`n sur og sammenligne med e28 touring? :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kor gammal er du? :P

da spør jeg like godt deg.. hvor gammel er så du? siden du ikke har vokst opp å forstår att alle andre kan ha andre meninger enn deg... uansett hva du mener å påstår så syns ikke jeg en e30 m3 er noe fin... ikke rå heller.. så jeg syns e28 touring er MYE tøffere enn en sur e30 m3...

Eg forstår godt att det er mange forskjellige meininger ute å gå, eg var ikkje spesielt seriøs når eg spurte kor gammal han var, derav smileyen...

Og korleis kan du kalle M3`n sur og sammenligne med e28 touring? :lol::lol:

biler er som kvinnfolk.. ikke alle liker de samma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...