Gå til innhold

E30 med m50b25 selges. NY PRIS 13000!


SpiderPig
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er en 85modell sedan. Den er kræsja i fronten på høyre side. Trenger nytt panser,skjerm,grill,lykt og fanger. Alle delene utenom framfanger følger med. Frontplata på bilen var litt bøyd inn men er omtrendt bøyd på plass nå. Selges fordi jeg ikke har tid eller plass til å fikse bilen. Sitter en m50b25 motor i den og et e36 servotannstag. Så bilen har Servo med noe kortere utveksling en orginal e30 servo. ZF girkasse med 325 mellomaksling. Den er godkjent med senk og 17" sommerfelger som følger med. Det er noe rust på framskjermene og litt under bakluka.

Står også sånn shortshift fra koed og tårnstag på den.

Motor lekker en del olje, tror det er bunnpannepakningen, følger med ny :)

Har demontert de delene som må byttes ut.. så bilen er i kjørbar stand, men ville ikke lagt ut på noe langtur med den :P Årsavgift er betalt å den er Eu OK nå i Juli

qk9kjms5d2l022eve2bv.jpg

jgrkxfpcyat4sp91roy5.jpg

33lghj53dh2hz3q5rhzk.jpg

hrp0y6sisk89zrx5tjpz.jpg

b0t7iz7g29iw51jbqtnn.jpg

vb7yz9mgzm8lolmtij10.jpg

7siczgvdbpj1qltbboh1.jpg

u18cqbtec0sqlx2a25y3.jpg

st0jqv9fltdvu7jqxkcc.jpg

3ul8xg6j8d5p96jq04qu.jpg

g5fsxsc3c3x053zp1i0a.jpg

Prisen er 13000, da får du med orginal 318 motor med mellomaksling også.

Kan også selge den for 5000 uten motor :)

Ta kontakt på 92482851 eller send PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Litt stiv pris for en vraka e30? Har et par kompiser som skal ha banebil, så denne kan være intressant til rett pris.

greia er at jeg har betalt en del for motor osv. så kjedelig å gi den bort om du skjønner :P men bare å komme med bud :) flott utgangspunkt til banebil ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt stiv pris for en vraka e30? Har et par kompiser som skal ha banebil, så denne kan være intressant til rett pris.

greia er at jeg har betalt en del for motor osv. så kjedelig å gi den bort om du skjønner :P men bare å komme med bud :) flott utgangspunkt til banebil ja!

Ser ut som den har fått seg en skikkelig trøkk, kan du garantere at den ikke er skjev? Er 99% sikker på at skaden er mye mer omfattende enn du tror. For meg ser det ut som en delebil, eventuellt baneprosjekt.

Er det 325 bremser osv? Stab stag under bak? Ventilerte skiver?

Har som sagt et par kompiser som plutselig henter den om prisen er rett. Da uten 316 motoren osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du satt på nye lykter? Hva med understell osv som jeg spurte om tidligere?

har ikke satt på nye lykter nei. men har ny lykt liggende.. er 318 understell. så har jeg satt på ventilerte 325 skiver forran med 325 kaliptere. å 325 mellomaksling og girkasse. resten er 318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...