kje Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Er det noen med litt datakunnskaper som kunne vært så greie å photoshoppe bildene slik at bilen får shadowline lister og nyrer? Hvis dere får det til hadde det vært kanon om dere photoshop'er inn felgene nedenfor også. Takker og bukker så møe på forskudd Schmiedmann felger: 8,5x19 foran og 9,5x19 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 Lagde en kjapp skisse til deg. Er ikke så veldig bra, men du ser sånn noe lunne hvordan det ville sett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Sorry kvaliteten og at det ble "fort og gæli". Men du får kanskje et inntrykk av hvordan det hadde blitt! Ble heller ikke like felger, da det var umulig å finne gode bilder av de på bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Hjertlig takk begge to=D Fikk et innblikk i hvordan det kan bli seende ut, men greier ikke helt bestemme mæ likevel... Hva synes dere? Synes grillen ble litt tøffere i sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Helt klart tøffest med shadowline hele veien Hjelper lite med bare grillen hvis det er chrome rundt vinduene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 hva slags farge er det der? den var FET!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Din mening er notert "Custom"=) Disse listene var gresselig dyre nye:o Noen som har erfaringer med omlakkering av chrome-listene? Hyggelig å høre=) Fargen heter Atlantic Metallic og har fargekode BMW399 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-doffi- Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Jeg kjøpte brukte hos koed.no, det ble ikke så veldig dyrt. Jeg synes det løftet helhets intrykket noen hakk, så det vil jeg absolutt annbefale deg å gjøre. Hvis du skal lakkere listene må du i alle fall sandblåse de først, ellers er det helt umulig å få lakken til å feste seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 bruk shadowline folie.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Shad ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSSEN Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 lakk av krom, det ekke så bra:P har jg hørt. at det ikke går,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Flasser av igjen desverre. Ingen måte å gjøre det på som får det til å sitte permanent Tro meg, har prøvd alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Men hvis du skal ha denne looken må du nesten fullføre den med sorte frontlykter og blinklys også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 Nå ble det vel møe utgifter på en gang:p Hadde den nettopp på EU-kontroll og fikk en del å henge fingrene i og bruke pengene på i den forbindelse... Koster å være kar:o Shadowline ligger fremdeles på ønskelista da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 *kremt!* Funka for meg hvertfall! Pusset med veldig grovt papir (80 først, og så oppover) og brukte ordentlig lakk, Syregrunning fra ppg og sort matt fra maston (koster litt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Nice! Så utrolig bra ut på bildene også=) Det er ikke blitt mattet av sollys, avfetting eller noe sånt i senere tid? Lommeboken min fattet interesse for den løsninga:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå