Gå til innhold

Photoshop'ere: Shadowline lister på e34

kje
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen med litt datakunnskaper som kunne vært så greie å photoshoppe bildene slik at bilen får shadowline lister og nyrer? Hvis dere får det til hadde det vært kanon om dere photoshop'er inn felgene nedenfor også. Takker og bukker så møe på forskudd :D

2q3ln07ysutlxtsyg6rl.jpg

wgdbb5yrio7vqv31p65g.jpg

Schmiedmann felger: 8,5x19 foran og 9,5x19 bak

xg7syli0w7r18rx2qlvr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertlig takk begge to=D Fikk et innblikk i hvordan det kan bli seende ut, men greier ikke helt bestemme mæ likevel... Hva synes dere? Synes grillen ble litt tøffere i sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din mening er notert "Custom"=) Disse listene var gresselig dyre nye:o Noen som har erfaringer med omlakkering av chrome-listene?

Hyggelig å høre=) Fargen heter Atlantic Metallic og har fargekode BMW399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte brukte hos koed.no, det ble ikke så veldig dyrt.

Jeg synes det løftet helhets intrykket noen hakk, så det vil jeg absolutt annbefale deg å gjøre. Hvis du skal lakkere listene må du i alle fall sandblåse de først, ellers er det helt umulig å få lakken til å feste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det vel møe utgifter på en gang:p Hadde den nettopp på EU-kontroll og fikk en del å henge fingrene i og bruke pengene på i den forbindelse... Koster å være kar:o

Shadowline ligger fremdeles på ønskelista da=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Så utrolig bra ut på bildene også=) Det er ikke blitt mattet av sollys, avfetting eller noe sånt i senere tid? Lommeboken min fattet interesse for den løsninga:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...