Allez Skrevet Mars 22, 2010 Share Skrevet Mars 22, 2010 finst de eksos til 325 med hull for lambda uten katalysator? i såfall hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Du kan jo kjøpe et grenrør med hull til lamda og bruke et effektanlegg på resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Allez Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 er det jeg har nå, men er dårligpassform og er sveiset sammen, så det står i spenn, så jeg hadde tenkt å få det ordntlig på stell. bilen er 87mod og motor fra 89 så trenger jeg ikke katalysator. men om noen veit om det finnes så sei fra:) noen som veit om en norsk nettbutikk som selger eisemann eksos til e30? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Komplett Simons eksos blir ofte brukt. Borer hull til lambda i det ene grenrøret. Blir da lettest og bruke syl 4,5,6 . Sveiser inn mutter for lambda. Fungerer fint det. M20 fungerer fint uten lambda og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå