Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en 2001 mod 525i touring 193 hk, og lurer på hvordan jeg skal gå fram for å få litt mer sprut i den.

Takknemlig for svar.

Mvh: Lasse.

Skrevet

Skal du ha 250hk må du invistere i noe slikt. Kompressorkitt fra ESS ligger vel på rundt 50' fiks ferdig. Da får du rundt 300hk i din bil. Tror ikke jeg ville vurdert noe billig turbokitt.

250hk uten pustehjelp tror jeg blir mye dyrere.

Skrevet

Ikke ved lavere trimmingsgrader som f.eks ESS sitt TS1 som i din motor vil gi 290hk og 340Nm :wink:

Skrevet

Sprøyt. Du kommer glatt opp i 250 hk uten å legge ut 50.000,- i et kompressorkit fra ess.

E85 drivstoff + nye (brukte) dyser samt chip. Da kan du og legge noen kroner i planing av toppen + arp bolter uten å bli blakka. Dessuten er all trimminga skjult

-----------------------------------------------------------------------

50.000........ Lol....... For 50 laken kan han jo for faxx kjøpe seg en blodtrimma ls1 MED kasse. Ulovlig blir det uansett.

Skrevet
Sprøyt. Du kommer glatt opp i 250 hk uten å legge ut 50.000,- i et kompressorkit fra ess.

E85 drivstoff + nye (brukte) dyser samt chip. Da kan du og legge noen kroner i planing av toppen + arp bolter uten å bli blakka.

50.000........ Lol

Her er det snakk om en 525i og ikke noen diesel. Chip på en 525i gir vel 5hk?

Tror ikke du glatt og billig kommer opp i 250hk eller mer i 525i uten pustehjelp.

Skrevet
Feil. 50-70 hp med det opsettet. Hjelper ikke med chip alene.

hvordan oppsett er dette? Planere topp, andre dyser og en chip så får du 70hk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...