stefanus Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Var ute å kjørte i dag, og var på en forsåvidt ganske humplete vei, kjørte rolig pent og prøvde å ungå de største humplene mer en nødvendig.. plutselig hørte jeg ett lite smell og en lyd som hørtes ut som dekket var pungtert og lufta kom sagte ut... Stoppet bilen med en gang og sjekket dekka, ingen var pungtert så satte meg inn i bilen igjen og begynnte å kjøre.. da hørte jeg en slags skrangle lyd som kom i front av bilen ved venstre side, kjørte rolig og lyttet til lyden, hørtes litt ut som noe metall mot metall kom i mot hverandre.. etter en 5 min da jeg økte farta litt så forsvannt lyden... kjørte rundt ca ett kvarter og prøvde å lytte men alt hørtes helt normalt ut igjen... Har ikke vært borti dette før.. noen som har noe formening om hva det kunne vært? bør jeg ta bilen inn til ett verksted? kan det være hjullager? Er det noen typiske slike feil med en 523? kjøpte denne for en uke siden ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Høres litt ut som du har fått en stein mellom bremseskive og bremseskjold (veldig vanlig feil) Men sjekk opp i det. Jekk opp bilen og kjenn etter slakk opp/ned og fra side til side. Snurr hjulet rundt og hør etter romlelyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stefanus Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 takker, skal teste det i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå