Hesleskaug Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21432516 Har bud på 2000kr på M-tech delene Motoren sitter fortsatt i bil, så kan ta litt tid å få ut Bilder av litt deler: PS: Taktrekket er svart... bare lyset jeg brukte som forvrengte det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Kan du legget ut noen bilder av tingene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Du skriver at bilen er orginalt sølvgrå. BMW har mange sølvgrå farger. Kunne du funnet ut eksakt hvilken det er? Står på dempertårnet på førersiden av bilen. Er det riktig farge kan jeg være intressert i m-tech delene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Skal fikse noen bilder! Tror det er silvergrau, men må sjekke opp dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Takk! Jeg satser på at det er arktissilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Takk! Jeg satser på at det er arktissilber Uansett bør dette lakkeres, så har egentlig liten betydning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 mye steinsprut? andre lakkskader? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Det er vært skade på bakfanger. Men den er ikke knekt eller buet. I verste fall må den varmes litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Har du bagasjeromsløftere som ikke er slappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 Har du bagasjeromsløftere som ikke er slappe? Det er mulig. Har en komplett bil. Men har ikke sjekket det. Skal se hva jeg får rotet meg til i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Bilder oppdatert i første post. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Hmm.. Sikker på at dette ikke er Akrktissilber? Så farlig lik ut. Hvordan er dører, panser og bakluke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Hmm.. Sikker på at dette ikke er Akrktissilber? Så farlig lik ut. Hvordan er dører, panser og bakluke? Fargen er "TitanSilber metallic" Dører, panser og bakluke har anntydning til rust i nedkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ok, da er det nok ikke aktuelt dessverre.. Men baklukedemperne er jeg intressert i hvis de ikke er slappe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå