Gå til innhold

Monkey-bike selges SOLGT!

bmwkizn
 Share

Anbefalte innlegg

Selger en morro liten sak. Denne går ca 70kmt og fungerer greit. Den er tungstartet når det er kaldt ute, Men funker ellers greit. Nytt effektanlegg og bakdekk. Noe små rep må påregnes. Lyspærer. kansje et nytt speedometer etc. Den er godkjent for veg, så her er det bare å betale 626.-kr i omreg og hente ut skilt. Ingen visning nødvendig.

Bimmers-pris 2500.- ved hurtig avgjørelse.Eller bytte i alu hjul til 5 serie E39. 17" og oppover, eller M-fanger eller Aeorodynamikk leppe til E39 :) Dette er billig!!

Ta kontakt på PM, eller tlf nr 41071005

z9dp1zokrfea8jcxlge9.jpg

0ntwc0seg2tdiyqs7kf6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Da tror jeg ikke det blir mye penger til overs :) Kan levere på Stjørdal. hvis du ordner frakt derfra med firma ;) Men den tar ikke så stor plass. Når jeg hentet denne så var det lavt crosstyret på den. Og da gikk den baki Corolla,n te samboern. Så her er det bare å plukke av styret å dytte den baki en stv :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke solgt enda. Det er en kina kopi av den originale ja. Den originale er laget av Honda, og ble produsert på 70 tallet. Jeg har ikke hatt skilter på den, Men gamle eier "har rota bort" skiltet på den. Men jeg har tatt kontakt med BT. og det er bare å hente ut nytt skilt hvis man betaler omreg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...