Nevstad Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hei! Har nylig kjøpt meg E30, men den går veldig høyt på tomgang (1200+-) og den tikker litt.. Har NULL erfaring fra BMW så trenger all hjelp og triks jeg kan få Legger ved et bilde av GLISE mitt!
316 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Digger den frontleppa du har... Ser ut som et pent utgangspunkt... Min gikk også høyt og ujevnt på tunggang og det var et stort hull i innsugsbelgen som gjorde det...
Nevstad Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Ja men da får vi sjekke de Skal stille ventilene, bytte motor olje og filter iløpe av veka..
Hawkon88 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Den er verdifull/skjelden den lippen der. Ta godt vare på den! Pen bil også btw! Litt felger og senk så...
Nevstad Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Den er verdifull/skjelden den lippen der. Ta godt vare på den! Pen bil også btw! Litt felger og senk så... Jada, bilen er i gode hender Har nylig kjøpt den, så blir nokk både senking, skjørt, hekk og felger til sommeren
Larsegutt Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Ja det er svogeren min som jeg endelig har fått lokket på en E-30 ! Tror han fekk litt smaken etter en liten luftetur med min i fjor....eller hva sier du Nevstad? Denne bilen er forøvrig i meeeget god stand! Kjenner tidligere eiger, forøvrig han som vant 1.premie i Modifisert 80-tallet på Våler i fjor med sin super strøkne M3 E-30. All tidligere alvorlig rust er tatt...som i dørk, jekk fester, ect.., og nytt dørkteppe vart lagt inn. Ny lakk fekk den, ny Alpina front leppe, Alpina klistermerker på sidene, samt et dønn strøkent ORGINALT Alpina Interiør fra E-30. Det må du legge ut bilder av Nevstad! Noe av de bedre stoler jeg har sittet i! Ellers er det gjort minde modifiseringer med motori. Diff skulle også ha en høyere utveksling, usikker hvor mye. Så denne er litt kvikkere en org... Den er vel senket noe...eneste som mangler i mine øyne er noen 16 eller 17 " Alpina felger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå