Joachim_M5 Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 å faen, da skal jeg være med oppover på benking igjenn sleng ut nokken interiørbilder å da sondre, er jo samme høye standarden der å. trur du slepp å vare mæ so langt, fær det e no vel strengt tatt ikkje so jævli aktuellt å fare t Bjørnstad igjen mæ nåkkå som helst..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 satse på at solberg får igang rulla si snart da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 å faen, da skal jeg være med oppover på benking igjenn sleng ut nokken interiørbilder å da sondre, er jo samme høye standarden der å. trur du slepp å vare mæ so langt, fær det e no vel strengt tatt ikkje so jævli aktuellt å fare t Bjørnstad igjen mæ nåkkå som helst..... Blir vel lite aktuelt å dra dit igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Kan dere komme med noe konkret hvorfor dere ikke vil bremse på bjørnstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Ikke fornøyd med det man får til den prisen man betaler. Ikke ute etter å "sverte noen". Var ganske enkelt ikke fornøyd med opplegget. Kan ta det mer detaljert på PM hvis du vil det. Andre må gjerne bremse sine biler hos Bjørnstad for min del. mvh Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Skal ikke klage noe på Bjørnstad bil, da jeg vet dem har gjort mange bra map på turbobiler Men ble ikke fornyød med mappen på denne sugemotoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå