Hagestande Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Sliter nå inn i h"#¤*=te med å få av venstre forhjul. Fått av alle bolter, men hjulet sitter dønn fast. Prøvd med litt CRC, men røkker seg fortsatt ikke. Tørr ikke å bruke alt jeg eier og har av muskelkraft. Noen tips?
sigerfjord-karosseri Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 er nokk rusta litt fast tenker jeg, vill nokk løsna om du sparker litt i gummien på dekket,, men ikke spark så hardt at bilen detter av jekken lykke til
Rannem Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Hadde samme problem som deg ifjord, men da var det høyre bak. Det satt på noen vinterfelger som det ikke var så farlig med. Sparket hardt på hver side av dekket, vekselvis. Brukte også en trebjelke å klinka til med. Gikk av til slutt
Hagestande Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 Okei, så er bare rå muskelkraft miksa med litt teknikk Skal passe på at den ikke detter av jekken ja. Takk for svar
DannyRS Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Kan også hjelpe å senke jekken slik at bilens vekt belaster hjulet.
Eksos Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Om ingen av de forslagene over fungerer kan du prøve å løsne boltene litt og kjøre litt fram og tilbake, ver litt hard på gassen Full brems kan også hjelpe på..
rolfi Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Skal du sparke og bruke rå makt, skru i etpar bolter noen runder så felgen ikke faller av med fronten rett ned i asfalten/betongen. Som sagt tidligere, pass på at bilen står stabilt på jekken. Felgen blir ikke akkurat skjev av noen kraftspark.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Eksos sitt råd funker alltid. Men det er jo ikke den snilleste måten..
Lars89 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Måtte bruke den metoden på min når jeg bytta i dag. S**ans salt!
R Andersen Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Og når du har fått av felgen, så smører du på kobberfett. Da slipper du det problemet mer.
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Og når du har fått av felgen, så smører du på kobberfett. Da slipper du det problemet mer. Sålenge man ikke har alu felger ja, så er dette er glimrende tips. Kobberfett og alu=FYFY!
Fliid Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 er nokk rusta litt fast tenker jeg, vill nokk løsna om du sparker litt i gummien på dekket,, men ikke spark så hardt at bilen detter av jekken lykke til sigerfjord; Lær deg å sett bilen på støttebukker. Å ha bilen kun på jekk kan være livsfarlig. Generell info; Kobberfett har forøvrig ingenting og gjøre mellom felg og nav. Spray heller ett lag med WD40 og venn deg til at felger kan sitte godt etter en vinter.
rolfi Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 er nokk rusta litt fast tenker jeg, vill nokk løsna om du sparker litt i gummien på dekket,, men ikke spark så hardt at bilen detter av jekken lykke til sigerfjord; Lær deg å sett bilen på støttebukker. Å ha bilen kun på jekk kan være livsfarlig. Støttebukker når man skal skifte hjul? Hva i alle dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå