takaasen Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 EU godkjent 23/4 2010 E34 518i til salgs, er kjør rund 250000. fint intreør ikke hull i seter etc. ikke så bra i lakken. noe rust på dører og skjerm. Har satt i trim kam, nye irdium tennplygger,sports luftfilter, Lp255walbro bensin pumpe, Eksosen er ikke orginal. Sommer og vinter dekk følger med. Avtagbart hengerfeste. Står i stavanger. Veiavgift er betalt så der føyk det 3000. Motoren er grei, drar bedre pga kammen, m43 så det trengs ikke å tenke på reg reim. Følger med FK sports dempere og senke fjærer. Kom med bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ska på eu nå 31.05.2010, mye galt me bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 kast i brems skivene forran. de skal jeg bytte før bilen selges. (bremsene er byttet ) Kjøpte bilen i fjor ,for å brukes som vinterbil. nå er snøen forsvunnet i stavanger så da trenger jeg ikke den lengre. Skulle bygge turbo på den men har ikke tid til det lengre pga travelt på jobb. Kjøpte dette senkesette og dempere for å monter på bilen. følger Tuf papirer med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Prisantydning? Litt langt å kjøre, men KANSKJE jeg ar turen over fjellet i vinterferien, om den har en hyggelig pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Kunne tenkt meg 20lapper men tipper det er for mye så 17000.- husk at du slipper å betale veiavgift, så bare der har du spart 3000.- ga 2500 for senkesette. veldig billig i forsikring, jeg betaler 2300 for del kasko, bruker også lite bensin. Glemte å si, at alle bremse rør bak er byttet , nye bremse band på parkbrems og park brems waiere er byttet. tideliger eier byttet casterstag og topp pakning. tor jeg fikk med kvitering på noe av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ser ut til å være en drit bra bil men så sund med motoren drit dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Da har jeg skiftet bremse skiver og klosser forran så nå er det også i orden. Overhalte bremse kaliperene forran tideligere. Skiftet den ene demperen forran. Travers foringer er også skiftet. Kom med bud Bilen fyker til første man som kommer med 16000. Satt in en clario spiller med mulighet for usb avspilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2010 Bilen fyker til første man som kommer med 16000. Billiy bil, lav forsikring, lite bensin forbruk, vei avgift betalt for 2010. får med senkesett og dempere m43 motor med trimkam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oil drop man Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Kjør den til Trøndelag,så ligger det penger å venter hær.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet April 23, 2010 Forfatter Share Skrevet April 23, 2010 Bilen er nå EU godkjent per 23/4 2010. Nye bremser forran nye bremser bak nye bremse slange og røyr høyre forran nye bremse rør bak + en slange Nye hånbrekvairer + brense bånd travers foringer er nye veiavgift for 2010 betalt. Bruker lite bensin, billi forsikring. Kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2010 Bilen skulle vært solgt før torsdag. Ingen som trenger billi bil?? eu i 2 år lite bensin, ekstremt billi forsikring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2010 Bilen er ikke til salgs lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå