Nupen1 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Veiv og stempler til 3,2 liter selges høystbydende.. Send PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Er 3,2 veiva helt strøken, slik at den ikke må slipes? Målepapirer? Priside? Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 Er 3,2 veiva helt strøken, slik at den ikke må slipes? Målepapirer? Priside?Hvor i landet? Den treng ikkje noko sliping!! Har ingen måling på den pga den er kjøpt rein frå ein plukket motor. Dette medfører at det må måles opp med micro meter evnt. måle tråd når du setter den i motor'n. Ang. pris så tar eg i mot bud over 3500,- noko som er meget billig. Bare å sjekke rundt. Om ein kjøper både veiv å stempler kan eg nok være villig til å justere litt.. Er på Vestlandet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Er 3,2 veiva helt strøken, slik at den ikke må slipes? Målepapirer? Priside?Hvor i landet? Den treng ikkje noko sliping!! Har ingen måling på den pga den er kjøpt rein frå ein plukket motor. Dette medfører at det må måles opp med micro meter evnt. måle tråd når du setter den i motor'n. Ang. pris så tar eg i mot bud over 3500,- noko som er meget billig. Bare å sjekke rundt. Om ein kjøper både veiv å stempler kan eg nok være villig til å justere litt.. Er på Vestlandet:) opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Ingen som skal stroke..'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2010 Ingen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2010 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 hvor mange kg veier denne? jeg lurer mtp frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet Mai 13, 2010 Share Skrevet Mai 13, 2010 Stroke? kan denne settes i andre motorer enn m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 hvor mange kg veier denne?jeg lurer mtp frakt. Det kan eg finne ut til deg, skal prøve å få gjort det i løpet av helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2010 Stroke? kan denne settes i andre motorer enn m3? Den passer på lager bukker, men må ha veiv staker frå M3 evnt. bestille på mål, H profil. Dette pga større lagerbane på M3, 48,00mm mot 45,00mm på 325. Det må muligens også tilpasses noe ved registeret pga dobbel kjede på M3.. Anbefaler ein ser gjennom delefilm på GS. Men kan ikkje sjå at dette skal by på noe store problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 fant du ut noe om vekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 forstod jeg riktig når jeg sier at veiva passer i m50 blokk, men må ha råder lagd på mål for at det skal passe slaglengde i forhold til topp ? ellers blir stempler tilhørende motor brukt å ikke m3 stemplene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå