FTE Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Ønsker å kjøpe sikkerhetsbelte førerside til E30 1989mod, da min egen ikke vil trekke seg inn lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Har alt av belter fra E30 i en pose, er usikker på hvilke som skal hvor, men om jeg klarer og finne ut av det. har jeg til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Oki, ser den slik ut? Tror det er forskjell på før og etter -86, ifølge GS sine nettsider iallefall. Mye skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Gi ett bud da, det er vell 86-87 det kommer fra, er usikker. bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Fått tak i, kan slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå