beemerworld Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 nå er det 8 mnfd sia jeg bytta sensor v bakhjul og nå er det krøll med den igjen speedometret er borte igjen da er det sikkert samma sensoren som har kvelda en gang til da... noen som har opplevd det samme
Wacman Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 skjønte ikke helt hva du mente, er speedo'en død også? ABS sensorer som ryker kan jo bl.a være styreenheten som er muggen.
beemerworld Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 ja ikke vet jeg... speedoen er død ja.. så det er 2 ganger på 1 år at jeg må skifte venstre abs sensor bak.... har forresten bestilt ny kontakt til sensoren da den som satt der var grønn og hadde eret... kanskje det hadde vært lurt og sjekka huggerier rundt omkring etter en ny modul i tilleg ja,,, er det noe hokus pokus og bytte denne eller er det bare og skru av den gamle og sette på den bye??? må man evt lufte bremser osv ???
Lars89 Skrevet Mars 23, 2010 Skrevet Mars 23, 2010 Ny ABS-modul må programeres av BMW-verksted eller noen med BMW diagnoseutstyr, men er enkel å bytte rent fysisk Bytter du til originale BMW-følere eller uoriginale? Endel uoriginale deler har dessverre kort holdbarhet... Hvis det var mye irr kan dette være hele problemet. Ikke sikkert du trenger ny føler Jeg antar dette gjelder en E39/X5?
beemerworld Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Skrevet Mars 23, 2010 var uoriginal sensor men og mye irr... speedoen sto og viste 200 km t når jeg sto rolig... dro ut kontakten og satte på igjen og da var alt dødt .. alle lampene lyste tidligere også... var veldig irrete den kontakten .. ny er på vei fra tyskland.. bilen er en e 53 x5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå