Nilsen Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Hvordan kan dette ha gått til? For tynn mix? Skal ikke bankesensor forhindre slikt? Fremmedlegeme i motoren, kanskje en bit av en reeds ventil? Den gikk godt ene dagen, neste dag var det ingen futt i den. Toppen ser forresten slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 23, 2010 Share Skrevet Mars 23, 2010 Langt har den gått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2010 ca 2600km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ligner fælt på hvordan stemplene mine på mopeden så ut etter at kryssboltlageret gikk ad undas back in the days (nålelager). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Ligner fælt på hvordan stemplene mine på mopeden så ut etter at kryssboltlageret gikk ad undas back in the days (nålelager). Men det er jo litt usannsynlig mdt. hvor lite den har gått da, men ja, mitt så også veldig sånn ut. Her er det bare og begynne og rive og lete etter feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 så prikk likt ut stempelet på min gammle arctic cat snøskuter det skyldtes for mager blanding.. da løsnet alt fra 1 stempelring og oppover på stempelet og lå og banket opp i toppen (den er 3 sylindret så den sveiv fortsatt gått på di 2 andre sylindrene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsen Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2010 Det har forresten vært mye kluss med programvaren til disse motorene, og mange oppdateringer til de. Min sveiv også en stund på den andre sylinderen, og da var det ingen komp. på denne sylinderen. Skal trekke den til forhandleren, det er heldigvis en garantisak. Ble bedt om å åpne den for å se hvilke deler de skulle bestille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 24, 2010 Share Skrevet Mars 24, 2010 Da kan det være tennings feil feks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Har vært borti noe sånt før, men da på 800.. Den bare brant stempel uansett. Digitron og sjekke eksostemp. Så var det på en gitt belasting at det ble litt for varmt. Var ikke på fullgass heller, var på rundt litt overhalv tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå