bimmaman Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Har sort dashbord og beige skinnseter, ganske nice men den mercedes/båtlisten i tre er jo bare grusom. Noen som har tips til hvordan dette kan styles men allikevel beholde følelsen av kvalitet inni bilen? (håper dette er rett forum )
MEW Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 du får kjøpt lakk til og lakke di. leit litt på forumet så finner du nokk noen som har gjort det
espulus Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Holder på å skal gjøre dette selv nå.. Kan evt. poste opp en DIY til deg hvis resultatet blir bra : )
bimmaman Skrevet Mars 24, 2010 Forfatter Skrevet Mars 24, 2010 Ja, gjør det! Ellers fant jeg en tråd der noen nevnte at du kunne ta på en tynn film som visstnok fungerte bra og var billig. Kunne visst bli kjøpt i en reklamebutikk, hva enn det er. Noen som har litt mer spesifikk info om dette? Ikke minst hvordan det ferdige resultatet ser ut?
Lars89 Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Trekk de i "carbon" http://www.carbontrekk.com/ viewtopic.php?f=11&t=116207&start=105
Julian Sommer Skrevet Mars 24, 2010 Skrevet Mars 24, 2010 Kunne tenkt meg slik carbon-trekk selv, det ser jo veldig bra ut på bildene
Gloss Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Legg gjerne ut bilder av listene når du har endret dem:) Går å vurderer det selv...går nok for film jeg. Leter etter noe i metall/sølv. Har sett bilder før, men leter etter rett butikk.Eneste som er dumt med carbon er at man må få stripene i samme vinkel rundt hele, hvis ikke vil det se rart ut..
fazerfreak Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Eg anbefaler å gå til ein lakkerer å få gjort det, eg gjorde det i audi´n min, vart strålende fint
bmw530i Skrevet Mars 25, 2010 Skrevet Mars 25, 2010 Tenker på akkurat samme måte som deg har del skinn sportsinteriør så tre listene ødelegger hele greia jeg tenker å trekke det i carbon fiber
Bjornhbjelland Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Jeg lurer også på fikse de listene. Vil ha en litt mer svart finish. Tre ødlegger litt! Legg ut noen bilder for de av dere som har tenkt å lakkere selv/levere inn! Lyst å se noe resultat!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå