Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har bekjentskap til automote. er det en bra plass og få horet opp skuta på? er dem god til og lakke? bygge badlook?

Skrevet

De er veldig dyktige når det gjelder lakk å badlook ja :) Ta kontakt med Sivert på Automote, så får du nok en pris av han ;)

Skrevet
hore opp.... hahaha !

Eg hadde iallefall aldri levert min bil til automote. Fordi de gjør nemlig det, "horer den opp" ^^

Dummeste jeg noen gang har hørt, du får det jo akorat som du vill!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Tja. Er vel delte meninger om div Automote biler. men de kan å bygge bil. De selger et produkt der kunder/eiere av bilene kommer med ønsker, og det handler jo om kundene blir fonøyd. tror ikke mange har kjørt derfra med nybygd bil uten et smil rundt munnen ;)

Skrevet

Syntes automote har laget veldig mye tøft jeg.

Ikke akkurat original polizei-approved, men veldig gjennomførte bygg. Fete lakkjobber og ang. badlook så er vel det en av de tingene som er typisk for disse gutta ;)

Skrevet

Det er vel ikke automote du kan klandre for og "hore" opp bilene som du så pent kaller det. For de gjør jo bare det kunden ønsker :)

Skrevet

Flinke folk når det gjelder lakk og karroseriarbeid, men de har da laget noen biler som ikke har vært bestillingsverk også. Og ikke alle har blitt like pen, for å si det sånn. De slengte på en Kerscherleppe på E36 cabben jeg hadde, før de solgte den. Den så helt tussete ut etterpå :)

Skrevet

Har vel enda ikke kommet opp noen klagetråder på lakkjobb eller arbeid enda, noe jeg synes er veldig imponerende da det blir valset i stor stil, og sparklet/tinnet en del. Så det virker som om kvaliteten på arbeidet er meget bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...