StaLe30 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Da var det vel tid for litt med bilder. Selv om bilen har gjennomgått noe jævli i vinter osv. så gledet meg bare til å komme til dette =) Sliter litt med at den er litt høy i buene foran enda den står i bunn +++ å vellsådet :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Fy flate, slapp alt av skolearbeid å bare gliiiser her nå du har kost deg med denne ser jeg Driiitkult stuk d der alle fall RÅTT (RAT) !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 morsomt konsept det er noe spesielt med disse e30 som skræver noe inni he#%&/ morsomt å se er det slik du skal ha den, eller skal bilen under kniven om du sjønner? hadde vært rått om karoseriet hadde vært strøkent, men beholt "rust" pansret, og skistativet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 fy faen å grom den blei med de RSene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Som jeg sa på SW, Ser meeeget bra ut! Norges råeste rat også med RS'ene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Vanvittig tøff! Bilen er 100% teknisk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Grom! Måtte bare poste bilen på e30tech. De synes jo oss her i nord her syke. Vet ikke om du er medlem der? http://e30tech.com/forum/showthread.php ... ost1028513 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropsahl Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 genialt heftig bil ratlook er heftig hvis det er gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 vel...når jeg som er den største e30 hatern på forumer synes denne var tøff...da har du gjort noe rett iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 den der var rett og slett tøff!! må bytte ut ski utstyret med sørfebrett snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hehe, fantastisk bil. Er det faktisk skutt med hagle i den ene døra? Så mistenkelig slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 hehe, nå ser jeg bilen har havnet på stanceworks også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 hvordan motor ere i denna da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Evig tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 helt rått! står respekt av den der! blir glad når jeg ser personer ha så god smak Eystein Ose reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå