Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

slik som det var på den gamle siden at siste brukte tråder lå på forsida? savner det jeg.. brukte forumet mye mer da enn nå....=)

Skrevet

Enig bimmers er blitt mer tungvint. men men overlever nok, om 3 måneder er det ingen som husker hvordan gode gamle bimmers var

Skrevet
slik som det var på den gamle siden at siste brukte tråder lå på forsida? savner det jeg.. brukte forumet mye mer da enn nå....=)

Jeg sitter med samme savn jeg også. Fra være på bimmers flere ganger daglig er jeg der kansje bare innom noen ganger pr.uka. Henger mere på bmwccn fora for tiden. Av en eller annen grunn finner jeg ikke igjen favoritt trådene jeg hadde lagret samt savner tabeller etc.. som lå på venstre siden her. Sjønner at det er mye jobb legge om så får bare bli som det blir.

Skrevet

Merker litt av det samme. Jeg er ikke like mye her inne nå, som jeg var før. Men jeg savner også de linkene som fantes på venstresiden. Men som det sies over her, det er mye jobb å legge om.

Skrevet

Savner også nyheter, linkene på høresiden, men ikke minst "10 siste tråder". Spesielt sistnevnte. Jeg var faktisk mer aktiv her på forumet da den eksisterte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...