Stale_H Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Hei! Lurer på om noen kan svare på om disse går på en e46 touring facelift, om jeg har på mindre dekkdim bak? Er intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 Mønsteret bak er på det meste 3mm kanskje... men skeivslitt så på ene siden er det lite/mindre mønster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 Har du hatt dessa felgane på din e36 , eventuelt kor mykje har du valsa ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 2, 2010 Forfatter Share Skrevet April 2, 2010 Jeg har hatt de på denne , mener det skal gå uten så ekstremt mye valsing, mine hjulbuer er valset i stykker så åssen det er på andre biler vet jeg ikke. men du kan komme å prøve de på bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Brukte du senter ringer? lurer på om de passer e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Det hadde jo våre ein løysning og ja... skal tenke litt på det eg ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Det hadde jo våre ein løysning og ja... skal tenke litt på det eg ... Må nok ta å valse en tanke. Kjører med slike felger 19x8,5 et35 med 235-35-19 dekk foran og bak og må valse en tanke. Med Et40 og så breie dekk er status rimelig lik, mulig valse litt mer enn det jeg må. Har coupe i samme farge som deg paddy. Løp og kjøp, ser utrolig bra ut med disse felgene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paddy Skrevet April 3, 2010 Share Skrevet April 3, 2010 Ja , det er jo ikkje noko problem det. Men har du bilder av bilen din med dessa felgane der da joher? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Skal ta noen biler av den imorgen så skal jeg linke... Utrolig tøft på vinrød bil ihvertfall!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 5, 2010 Forfatter Share Skrevet April 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest atlis Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 er du interessert i og bytte de i felgene mine da? I og med din er ferdig valsa. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 5, 2010 Share Skrevet April 5, 2010 halloen er du int i og bytte felgene dine i mine felger? org M felger som kommer fra e46. 8x18 med 225/40-18 foran 8,5x18 med 265/35-18 bak. med helt nye sonar evo dekk ? 2 av felgene er litt kant kjørt men ikke noe mye.. er ikke så lett og se på bildet men var det jeg hadde her nå Edit: er med vinter dekkene på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Takk for tilbuda, men jeg har nye felger, smidde 9 og 11*18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå