Ellingsen B. Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Heftig med 11x18"!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Takk for tilbuda, men jeg har nye felger, smidde 9 og 11*18 RÅTTTTT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Takker Tror det kan bli bra når bilen engang blir ferdig....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Felgene solgt el? heftig hjul du har fått deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Takk, nei de er her ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Søren da.. må se om jeg får vrengt lommeboken.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Ja det syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Takk for tilbuda, men jeg har nye felger, smidde 9 og 11*18 RÅTTTTT!! =D Beklager OT men det der var helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 Finner ikke noe mer enn det som er i lommeboken altså.. du er vel neppe interessert i 18" org bmw felger uansett, hvertfall med tanke på hva du allerede har satt på bilen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 =D Beklager OT men det der var helt sykt! Tusen takk, bare få nye hjulbuer så tror jeg det kan bli bra.....veldig lette felger og så det er bra Finner ikke noe mer enn det som er i lommeboken altså.. du er vel neppe interessert i 18" org bmw felger uansett, hvertfall med tanke på hva du allerede har satt på bilen hehe Nei har nok andre felger, men takk for tilbudet, men om vi selger lommeboka a, tror du vi får nok penger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 hehe.. madamen som setter ned foten da jeg akkurat har kjøpt nye dekk til disse felgene.. Også kommer det en liten krabat tidlig høst, så er litt annet som må handles..Barnevogn koster.. heh.. men lykke til og jeg kan heller nevne felgene dine for andre med bmw som trenger skikkelig felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Disse blir vel i trangeste laget på en E46 touring hvis den skal senkes ca. 45/25? Hadde det bare vært ET40 foran og ET45 bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas_ja Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå