MrGunge Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 er d vanskeli å få d godtkjent eller e d bare å lægge dn tanken på hylla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mars 25, 2010 Share Skrevet Mars 25, 2010 Hei og velkommen på bimmers.no : ) Vanskelig og vanskelig.. Mye jobb blir det nok. Ikke for å "ødelegge" for deg, men JEG ville lagt denne tanken på hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canbmw Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 fra min side så er ikke compact e36 vært å bruke penger på. syns de er forferdelig stygge. men smak og behag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efen Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 At noen syntes compact er stygge har ingenting med dette emne å gjøre.. det har alt med smak og gjøre. Hvis man skal bygge om til en rekke 6'er når det bare er en 4'er der fra før av så må man vel bygge om motorfester, og man må skifte bakstillinga siden det er trommel bak på 316i, og man må ha skiver bak hvis man skal få det godkjent fra 318is motor og oppover. Girkassa og clutch må byttes, regner med uten å si det for sikkert at jeg regner med at man også må sette på større bremser foran. Jeg vurderte også å bygge om min 316i, til 320i, men den tanken gikk fort bort etter man fikk sett litt på budsjett hvor mye det koster, men ikke minst hvor mye jobb det er. går laaaang tid om man ikke har gjort det før, og da begynner man å bli lei etterhvert siden man aldrig blir ferdig så da går det sikkert 1 år før man er ferdig:P Er ikke verdt å bygge om til 325i, da er det mye billigere å kjøpe seg en 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Med de rette modsa kan en compact bli helt sinnsykt rå! Er også mer særegent med et compact bygg enn med coupe eller sedan, som alle gjennomfører. Når det kommer til motorbytte er det ikke noe mer mystisk enn med andre E36. Men, skal du godkjenne må du lure unna mange kilo for at biltilsynet skal tillate en ombygging. Akselvekten på bilen må ikke forandres. Det blir ofte et problem da du går fra 4 til 6 sylindre, men er mange måter man kan lure unna noen kilo på! Ellers er det mange kule utvendige grep som kan utføres. Den hvite, med hartgefelger tror jeg er Ellingsen B her inne sin. Den er ombygd til M3, så du kan sikkert høre litt med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kentivar Skrevet April 1, 2010 Share Skrevet April 1, 2010 Hei Tom Hadde dø hørt etter så vet du koffør æ ikke gikk i gang og byggde bilen om til 325 Har søkt og fått lov og bytte motor. men som de nevne hær oppe så må du kvitte dæ med vekt i fronten for og ikke endre på aksel vektn. Du må bygge om til skive brems bak, ny motor og girkasse, bremser fjærbein og dempere fra samme bil type bil som motor og kvitte deg med vekt. flytte batteri bak, mindre spylerveske dunk, carbon/glassfiber panser+++.. alt det må du gjøre om du vil ha den godkjent. Det e mye jobb og det tar tid.. Ikke nokka å hive sæ tell med for dæ som ikke har non plassa og stå. De bilan du ser på bildan her har samme rompe og skjørt som du har fikk med biln. e bare å få lakk på de og skaffe deg en ny M3 front fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå