Gå til innhold

BMW-treff/vårmønstring i Haugesund 11. april


awt
 Share

Hvilken dato passer best/ønsker du mest?  

17 stemmer

  1. 1. Hvilken dato passer best/ønsker du mest?

    • Søndag 11. april
      11
    • Søndag 18. april
      5
    • Annen dag (skriv i forumet)
      1


Anbefalte innlegg

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fint vær og mye bra bil,men en stor skam at mange dro etter bare 45 minutt, skjønner nesten ikke at de gidder å komme da... Hadde jeg kjørt fra Karmøy til stavanger på BMW treff hadde jeg følt meg snytt om de fleste var borte etter en times tid. Ellers mange flotte bilder her, men skjønner ikke hvorfor den eneste Z-bilen (min) ikke gjorde seg fortjent til et skikkelig bilde, tror den hadde treffets blankeste lakk også,og garantert en av de aller mest velholdte bilene... Neida, jeg er IKKE sur selv om jeg vet det lett kan oppfattes slik, men jeg er forundret, veldig forundret. Den kan da ikke være så mye verre enn f.eks E36 Touring ? Var også på noe streetmeeet greier for et par år siden på samme sted, der var det en turbo E30 ellers det meste ikke mye hverken spesielt eller velholdt, likevel var det heller ikke den gang noe Z3 bilde som ble lagt ut. Jeg skjønner vel kanskje etter mitt andre oppmøte i Haugesund at Z3 ikke er noe særlig for BMW folk. Ganske rart siden jeg faktisk fikk tredjeplass i åpen klasse på et sportsbiltreff i Kvinesdal for noen år siden, bare slått av Lamborgini Gallerdo og en Granada fra Moi med 1.800 hk, men der var det vanlig publikum som stemte. Meningen med innlegget er ikke å være sutrete men kanskje noen vet hvorfor det er slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær og mye bra bil,men en stor skam at mange dro etter bare 45 minutt, skjønner nesten ikke at de gidder å komme da... Hadde jeg kjørt fra Karmøy til stavanger på BMW treff hadde jeg følt meg snytt om de fleste var borte etter en times tid. Ellers mange flotte bilder her, men skjønner ikke hvorfor den eneste Z-bilen (min) ikke gjorde seg fortjent til et skikkelig bilde, tror den hadde treffets blankeste lakk også,og garantert en av de aller mest velholdte bilene... Neida, jeg er IKKE sur selv om jeg vet det lett kan oppfattes slik, men jeg er forundret, veldig forundret. Den kan da ikke være så mye verre enn f.eks E36 Touring ? Var også på noe streetmeeet greier for et par år siden på samme sted, der var det en turbo E30 ellers det meste ikke mye hverken spesielt eller velholdt, likevel var det heller ikke den gang noe Z3 bilde som ble lagt ut. Jeg skjønner vel kanskje etter mitt andre oppmøte i Haugesund at Z3 ikke er noe særlig for BMW folk. Ganske rart siden jeg faktisk fikk tredjeplass i åpen klasse på et sportsbiltreff i Kvinesdal for noen år siden, bare slått av Lamborgini Gallerdo og en Granada fra Moi med 1.800 hk, men der var det vanlig publikum som stemte. Meningen med innlegget er ikke å være sutrete men kanskje noen vet hvorfor det er slik?

Synes bilen din er fin eg. Men eg sjøl ble forsinka til treffet, slik at eg fikk med meg max 30 min av utstillinga. Skulle gjerne tatt bilde av bilen din, men eg er litt sjenert og kjenner ingen. Brøyte meg bort for å ta bilde hadde eg lite lyst til ( sto ein traust gjeng i sirkel der... ) Selv brukte eg to dager å polere, lakke (på lakkverksted) og klargjøre min bil før treffet. Heller ingen bilder av den. At du hadde blankest bil på treffet vet eg ikkje da men :wink:

Synes også det var dumt at treffet ble til råning i haugesund... men men. Ett kjempe tiltak som eg håper det blir fler av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent treff-messig var det jo bare helt perfekt vær da! :applause: Men bildemessig, så er det sjelden bra med (misforstå meg rett) for pent vær ;)

Fikk tatt et par bilder hvertfall. Var der ikke så veldig lenge da jeg er ganske gravid nå, og ikke klarer å holde samme tempoet som vanlig for tiden ;)

Men uansett, takk awt for et supert initiativ :applause:

Mine bilder: (til og med et av Z3 :) )

IMG_3942Skjermopplsning.jpg

IMG_3943Skjermopplsning.jpg

IMG_3945Skjermopplsning.jpg

IMG_3951Skjermopplsning.jpg

IMG_3952Skjermopplsning.jpg

IMG_3956Skjermopplsning.jpg

IMG_3957Skjermopplsning.jpg

IMG_3958Skjermopplsning.jpg

IMG_3961Skjermopplsning.jpg

IMG_3964Skjermopplsning.jpg

IMG_3967Skjermopplsning.jpg

IMG_3973Skjermopplsning.jpg

IMG_3979Skjermopplsning.jpg

IMG_3983Skjermopplsning.jpg

IMG_3999Skjermopplsning.jpg

IMG_4005Skjermopplsning.jpg

IMG_4007Skjermopplsning.jpg

IMG_4008Skjermopplsning.jpg

IMG_4010Skjermopplsning.jpg

IMG_4015Skjermopplsning.jpg

IMG_4027Skjermopplsning.jpg

IMG_4030Skjermopplsning.jpg

IMG_4032Skjermopplsning.jpg

IMG_4033Skjermopplsning.jpg

IMG_4036Skjermopplsning.jpg

IMG_4038Skjermopplsning.jpg

IMG_4048Skjermopplsning.jpg

IMG_4077Skjermopplsning.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg angre som faen at eg ikkje tok E21, men for i hal 5 tiå og når eg kom tilbake var jo alle borte vekk :-(.

Men ellers et supert treff Topp to favoritter var jo selvfølgelig E28 M5'en og E31 CSI'en.

Men som sagt var det dårligt E30 oppmøte. Kun eg og steven. Men men de fleste E30'ene blir jo skrudd på som bare faan for tia så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig Kjell så synes jeg personlig ikke at Z3 ikke er så veldig pene...

MEN, nå er jo smaken som baken, og andre syns ikke noe om f.eks en oppjåla E36 eller e34....

Men at det ble tatt lite bilder av bilen din tror jeg ikke, er vel heller det at de som har valgt å legge ut bilder her har bare tatt noen random bilder av de de ble fornøyd med.

mærker selv at når du går oppe på parkeringsplassen og knipser bilder, så trur du at bildene blir bra for dem ser bra ut på den lille skjermen på kameraet.

men når du får lagt dem på dataen, så er dem ikke i fokus elle lignende og er rett og slett ubruklige.

så ikke bli "sjalu" eller lei deg. bilen din fikk nok like mye oppmerksomhet som alle de andre der oppe. :) både positiv og negativ ;P hehe ... sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som dere hadde et knall bra treff! Jeg fikk jo desverre ikke anledningen til å komme siden bilen ikke er ferdig, men vi får ta det igjen en annen gang. Mye pent til å være et så lite treff da, og en del Alpina. Det liker vi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig Kjell så synes jeg personlig ikke at Z3 ikke er så veldig pene...

MEN, nå er jo smaken som baken, og andre syns ikke noe om f.eks en oppjåla E36 eller e34....

Men at det ble tatt lite bilder av bilen din tror jeg ikke, er vel heller det at de som har valgt å legge ut bilder her har bare tatt noen random bilder av de de ble fornøyd med.

mærker selv at når du går oppe på parkeringsplassen og knipser bilder, så trur du at bildene blir bra for dem ser bra ut på den lille skjermen på kameraet.

men når du får lagt dem på dataen, så er dem ikke i fokus elle lignende og er rett og slett ubruklige.

så ikke bli "sjalu" eller lei deg. bilen din fikk nok like mye oppmerksomhet som alle de andre der oppe. :) både positiv og negativ ;P hehe ... sånn er det bare..

Selvsagt er det en smaksak, men er man ærlig med seg selv er det vel ikke mange vanlige BMW av familietypen som vekker noen som helst oppmerksomhet fra folk. Og nei, jeg er ikke sjalu, da hadde jeg byttet ut Z3'en og kjøpt meg en E36 eller E39 eller begge. Z3 med sportsunderstell gir utrolig kjøreglede og en fantastisk direkte styring, derfor har jeg nå snart hatt den i 6 år. Dessuten syns jeg det deilig å kjøre uten tak. Tror faktisk ikke det er så mange som har testet Z3 med full M-pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Men faktisk kikket jeg på en 850 før jeg kjøpte Z3 for snart 6 år siden men jeg var for feig og redd for astronomiske kostnader på vedlikehold om jeg var uheldig. Det er etter min mening en av verdens vakreste biler og slevene renner bare jeg ser en 8 serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg symes z3 e nydlige biler, men turen opp te treffet blei litt spontant fra mi side da eg hadde vært på reis i over 30 timer og sove 5 etter hjemturen. Kom meg nå opp på treffet men desverre uten kamera og i bil som aldeles ikkje høre hjemme på bmw treff, så eg parkerte litt i bakgrunnen. Det va mye fint å se der, men synes desverre at folk va der litt for kort stund før cruisinga ble satt igang. Fikk høre i ettertid at det kom en gjeng fra etne og innover etter at de fleste hadde kasta seg på cruisinga... Litt trist det da. Kan ikkje forvente at alle stiller opp presis kl 15.00 selv om det begynner da. Sån har det alltid vært med treff, det blir satt et start klokkeslett men folk kommer og går de neste timene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...