SSM Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 Har et tomt E36M3 coupe karosseri stående som skulle blitt brukt til noe kult kanskje. Jeg har tatt av alt bortsett fra dørene, frontruta og bakruta. Eneste rusten jeg har sett er over frontruta. Ikke takluke. Tlf 99790899 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Mars 26, 2010 Share Skrevet Mars 26, 2010 regner med dette er import? ikke betalt engangavgift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2010 Det stemmer. Er momsa inn, men det spiller ingen rolle for bruk på bane, rally etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 3, 2010 Forfatter Share Skrevet April 3, 2010 Opp med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Har et tomt E36M3 coupe karosseri stående som skulle blitt brukt til noe kult kanskje.Jeg har tatt av alt bortsett fra dørene, frontruta og bakruta. Eneste rusten jeg har sett er over frontruta. Ikke takluke. Tlf 99790899 Du vil ikke selge dørene fra karosset ? eventuelt er dørene fra en V eller H styrt bil ? og hvilken årsmodell er bilen ? takk for svar, mvh Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Skal selge alt som er fra bilen. Bilen er fra england, men dørene er jo like skulle jeg tro. Høyre dør er tatt av og tømt for innmat, venstre dør henger på bilen enda og har alt på. Det er 98 mod bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 6, 2010 Share Skrevet April 6, 2010 Alu eller stål? Dørene er like bortsett fra at du må legge opp ledninger til justering av speilene da, om du vil ha det på "den nye" førersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 6, 2010 Forfatter Share Skrevet April 6, 2010 Stål desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 Det er ok om det er høyreratta bil, har 2 dører fra en 97 modell 328 som jeg har satt på min egen bil, men etter jeg monterte over ble alt HELT dødt, vindusheis og sentrallås og speiljustering . er ikke problemer med speiljusteringen heller for jeg bytta om ledningsnett fra dørene slik at nettet med speiljustering kommer på riktig site i den venstraratta bilen min . etter å ha kikket litt så ser jeg at det er andre kontakter på vindusheisen i forhold til gamle, så er jo noe nytt, men pinnene i kontaktstykke som kobles til bilen stemmer med plasser og alt ting så jeg skjønner rett å slett ikke hva som er gærnt ! gamle dørene virker enda og pinnen i kontaktstykket er like som dørene fra den høyreratte 328'n ! Sorry OT men tenkte på innmaten med ledningsnett fra bilen din . med mindre noen har noen ideer for detta da . Joakim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 14, 2010 Forfatter Share Skrevet April 14, 2010 Nå ryker den snart på skroten om ingen vil ha den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet April 19, 2010 Forfatter Share Skrevet April 19, 2010 yatzy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå