Tiller Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Har en liten lekasje i eksosen min i en skjøt midt under bilen. Har ringa rundt på bilde. Lekasjen går opp mot bilen, ingen lekasje nedover. Om jeg tar tak i eksosrøret og drar det litt ned stopper lekasjen. Noen som har vært borti dette før?
Tiller Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Hørte med BMW om det var noe pakkning imellom der, med det var det ikke heller.
Lars89 Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Klemme e.l som er rusta i filler tenker jeg, evt rør som er rusta hull i. Bare å kjøre på med eksospasta og ny klemme så sitter det, evt sveise
Tiller Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Kjipt å sveise i en skjøt da men. Klemmene fungerer fint. Har dårlig erfaring med pasta fra før, holder max en uke om du er heldig. Får bare holde ut til jeg får meg simons eksos tenker jeg. Bare irriterer meg litt den lille fise-lyden
HMW Skrevet Mars 26, 2010 Skrevet Mars 26, 2010 Om du ikke vil fikse det på en skikkelig måte får du jo slike klemmer som "løser" problemet. Brede klemmer som tetter igjen. Bare fyll på under med pasta. Ville uansett fikset det. Ikke noe særlig med eksos opp imot bilen. Plutselig utvikler det seg.
Tiller Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Skrevet Mars 26, 2010 Skal prøve med klemmer først. Takk for tipps
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå