Gå til innhold

Hvordan bygge ett safe bensinsystem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man vil jo ikke ha bensinkutt.

Vet jo at det skal være en pumpe i tanken, så slange til catch, så filter, pumpe videre til railen.

retur inn til catch, så retur til tanken.

Men lurer på hvordan jeg skal få en pumpe ned i tanken :s tatt opp tank armatur eller hva det heter, på toppen er det en 3 pins kontakt, under er det en stor søyle og ett slags fiter i bunnen.

når jeg ser bilder av andre armaturer med in tank pumpe er de mye større.

om noen hadde hadde bilde på ferdig trekte slanger, og ferdig montert in tank pumpe, samt en liten tekst ville jeg blitt nøjd

Skrevet
Man vil jo ikke ha bensinkutt.

Vet jo at det skal være en pumpe i tanken, så slange til catch, så filter, pumpe videre til railen.

retur inn til catch, så retur til tanken.

Men lurer på hvordan jeg skal få en pumpe ned i tanken :s tatt opp tank armatur eller hva det heter, på toppen er det en 3 pins kontakt, under er det en stor søyle og ett slags fiter i bunnen.

når jeg ser bilder av andre armaturer med in tank pumpe er de mye større.

om noen hadde hadde bilde på ferdig trekte slanger, og ferdig montert in tank pumpe, samt en liten tekst ville jeg blitt nøjd

du har preface e30 (såvidt jeg har fått med meg :P). de har ikke pumpe i tank org, rett utafor står den.

så da har du 2 muligheter. bytte til facelift tank med tilhørende armatur og bytte til større pumpe på den. så til catch tank med pumpe etter den til fuelrail.

eller bruke opplegget likt som preface har org, dvs bare bytte til bedre pumpe der org står så derfra til catchtank, så pumpe etter catchtank til fuelrail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...