dud3s0n Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 hei. vurderer og sette en 318 chrysler motor i e34 min. blir med automatkasse. en slik motor har fra 150-250 hk, det varierer fra årstall til årstall.. hadde vert morro og begynt på ett slikt prosjekt. noen som har noen innspill, eller noen som har prøvd ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Dette er motoren som ofte kalles for treeg atten i amcar miljøet .Regner med at dette ikke skal godkjennes ,da hadde jeg vel kansje gått for en chevrolet 350 i steden ,litt billigere deler til denne vil jeg tro.Alt må vel tilpasses etter som du bygger da men det er sikkert mulig å få til .Hva er vinkelen på v`en 60 grader ,det betyr jo ganske mye for hvordan plass den tar i motorromet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2010 Dette er motoren som ofte kalles for treeg atten i amcar miljøet .Regner med at dette ikke skal godkjennes ,da hadde jeg vel kansje gått for en chevrolet 350 i steden ,litt billigere deler til denne vil jeg tro.Alt må vel tilpasses etter som du bygger da men det er sikkert mulig å få til .Hva er vinkelen på v`en 60 grader ,det betyr jo ganske mye for hvordan plass den tar i motorromet. skal godkjennes på den "enkle" måten muligens! ja du sier noe der, men har hørt om folk som har fått den nedi uten for mye stress... men takker for inlegget. har litt tro på dette, og har 2 318 motorer som bare står i garasjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 Har et bilde her av en E36 med chevrolet LS2 motor det er grei plass v8 dette selv om dette er en mindre bil en din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 hva er vitsen ? sett i en bmw motor er jo bolt on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 ser fint ut det der men blir litt bedre plass i en e34 ja! dirty: har holdt på med bmw lenge nå å tekte det kunne vert en utfordring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Chevrolet 318? Er det ikke bare Chrysler konsernet som har 318cid da? Uansett et spesielt prosjekt, E34 blir ikke akkurat noen rakett med denne motorn sett den i en C kadett eller no da vell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 Dette er motoren som ofte kalles for treeg atten i amcar miljøet .Regner med at dette ikke skal godkjennes ,da hadde jeg vel kansje gått for en chevrolet 350 i steden ,litt billigere deler til denne vil jeg tro.Alt må vel tilpasses etter som du bygger da men det er sikkert mulig å få til .Hva er vinkelen på v`en 60 grader ,det betyr jo ganske mye for hvordan plass den tar i motorromet. V8 er stort sett alltid 90 grader Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Trodde også at det kun var Chrysler som hadde en 318cui. Uansett vil det være et tøft og annerledes prosjekt. Jeg stemmer ja Supert at noen tør å gå andre veier enn det alle andre gjør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dud3s0n Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 Har vurdert dette litt, og kommet fram til og kansje kjøpe en e30 i stedet, de e r jo igjen mindre plass ser, men er en mye lettere bil osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå