glenn.G Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 trenger den sorte listen på høyre bakdør. dekselet ved siden av spreder på fangeren,høyre side delene skal på en 89 520i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mars 27, 2010 Share Skrevet Mars 27, 2010 jeg har et sett klarglass tåkelys. 700kr pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 har dørhåndtak og deksel.. mht til instrument, der må du bare finne samme som du har nå og bytte chippen over (sitter på baksiden) har ett instrument liggene vet ikke km på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 har dørhåndtak og deksel.. mht til instrument, der må du bare finne samme som du har nå og bytte chippen over (sitter på baksiden) har ett instrument liggene vet ikke km på det jeg har ikke digitalt instrument da er analog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 28, 2010 Share Skrevet Mars 28, 2010 har dørhåndtak og deksel.. mht til instrument, der må du bare finne samme som du har nå og bytte chippen over (sitter på baksiden) har ett instrument liggene vet ikke km på det jeg har ikke digitalt instrument da er analog ja jeg vet, men der siter en chip på baksiden av instrumentet, den inneholder kmdata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2010 har dørhåndtak og deksel.. mht til instrument, der må du bare finne samme som du har nå og bytte chippen over (sitter på baksiden) har ett instrument liggene vet ikke km på det jeg har ikke digitalt instrument da er analog ja jeg vet, men der siter en chip på baksiden av instrumentet, den inneholder kmdata hva skal du ha for hele dørhåntak boksen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 Har innstrument til deg. Men er ikke sikker på stand. Pm vis du er int. I det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 29, 2010 Share Skrevet Mars 29, 2010 er det til for eller bakdør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2010 er det til for eller bakdør? sjåfør døra. min røyk i vinter fester og alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 så du trenger å ha med nøkler og alting da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 30, 2010 Share Skrevet Mars 30, 2010 Har instrumenter til deg eg. KM stand er 26*000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2010 så du trenger å ha med nøkler og alting da? nei trenger ikke nøkler.går vel å bytte over låsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet April 2, 2010 Share Skrevet April 2, 2010 200 for hele dørmekanismen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå